Gå til innhold

Kjenner på glede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du ikke sier i fra deg plassen på DPS. Jeg kjenner til veldig de tankene når jeg har forandret stemningsleie.

Jeg tror det verste man kan gjøre for seg selv er å avslutte behandlingen. Det kommer jo alltid en nedtur igjen, selvom man tror man er frisk😊

Anonymkode: 85a0a...e2b

Så sant...

Godt å vite at jeg ikke er aleine om å ha det sånn! 

En annen ting jeg tror jeg ikke er aleine om, er å skifte bruker/nick ofte. Man kan lett få det inntrykket siden jeg så mange ganger annonserer det, snakker om det og unnskylder meg for det, altså retter fokus mot det. Men jeg ser nye nick flere ganger i uka her, og alle de nye er ikke utenfra for å si det sånn!

Jeg sier ikke dette til deg spesielt, men til alle som måtte lese denne tråden. Håper stalkeren min får dette med seg i det minste  ;)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...