Gå til innhold

Tykke eller tynne bryn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du er finest på oss kvinner med blå øyner ? Tynne eller tykke bryn ? 

 

 

Anonymkode: 7c03b...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har øyenfargen noe å si da? Jenter er vel fine uansett, de, om de har brune, grønne eller blå øyne, eller tykke eller tynne bryn inntil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er finest på oss kvinner med blå øyner ? Tynne eller tykke bryn ? 

Anonymkode: 7c03b...a9e

Naturlige bryn er penest, om de er voldsomt buskete kan man jo nappe dem litt, men bryn som tydelig er nappet og frisert ser ikke naturlig ut. Har aldri tenkt på at det skulle ha med øyenfarge å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er finest på oss kvinner med blå øyner ? Tynne eller tykke bryn ? 

 

 

Anonymkode: 7c03b...a9e

Ikke gjør for mye med dem. Hvis du har monobryn og (ikke er kjent kunstmaler) kan du gjerne nappe dem litt, men ellers bør du gjøre minst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det veldig luksus i vår tid?

Anonymkode: 57e21...652

å nappe øyebryn med en pinsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo mote i hva slags bryn man skal ha. For 10 år siden skulle brynene bare være en tynn strek, og mange nærmest fjernet brynene for så å streke opp. Nå skal alle ha kraftigere bryn. Gjerne litt kraftigere enn de fleste ha fra naturens side, men klart avgrensede og med en litt spesiell form. 

 

Jeg synes ikke noe om unaturlige bryn, men synes de fleste (kvinner) kler å nappe bort litt viltvoksende hår og markere brynene litt om de er lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Naturlige øyenbryn" hos meg betyr at de er i samme farge som ansiktet og flyter utover uten en bestemt form. Så da foretrekker jeg unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, knas skrev:

"Naturlige øyenbryn" hos meg betyr at de er i samme farge som ansiktet og flyter utover uten en bestemt form. Så da foretrekker jeg unaturlig.

Takk og pris for at mine naturlige øyenbryn ikke er i samme farge som ansiktet, da ville jeg vært nesten svart i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fionys skrev:

Takk og pris for at mine naturlige øyenbryn ikke er i samme farge som ansiktet, da ville jeg vært nesten svart i ansiktet.

😁 Det er godt å høre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 10 år siden følte jeg at jeg hadde så gigantiske bryn. Alle hadde streker. Så jeg nappet mine jeg og.

Nå synes jeg at jeg har små. For alle har ho tegnet på seg! Jeg har prøvd å tegne på litt men da ser jeg bare eldre ut. Holder dem naturlig 

Anonymkode: 619e8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri bruke kredittkort til å nappe øyenbryn eller fjerne hår fra ansiktet😂😂🤣🤣😁😁

Anonymkode: 4a3df...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er finest på oss kvinner med blå øyner ? Tynne eller tykke bryn ? 

 

 

Anonymkode: 7c03b...a9e

Mørke kvinner kler bedre å ha tykke, mørke/svarte bryn.  De er som regel ikke blåøyde.  Jeg har selv tykke bryn som trenger å settes i form og stusse dem.  De er mørke så jeg har aldri trengt å farge dem.  Det er litt forskjellig om det blir brukt wax eller de blir nappet.  Noen ganger begge deler og så blir de klippet med liten saks.

Anonymkode: 4a3df...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er finest på oss kvinner med blå øyner ? Tynne eller tykke bryn ? 

Anonymkode: 7c03b...a9e

Jeg syns hudtone og ansiktsfasong har mye mer (mest) å si. Dersom man farger brynene bør man ikke farge dem for mørke, og ellers syns jeg de velpleide, passe buede og veltilpassede brynene er finest, uavhengig av øyefarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 9.03, Xtra skrev:

For 10 år siden skulle brynene bare være en tynn strek

Hehe, det er vel nærmere 20-25 år siden alt😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Hehe, det er vel nærmere 20-25 år siden alt😬

Var det moro å krangle med folk i sta?

Anonymkode: ca1f2...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Hehe, det er vel nærmere 20-25 år siden alt😬

Sant! Kom på det etter at jeg skrev, tiden går skremmende fort 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...