Gå til innhold

Tykke eller tynne bryn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det moro å krangle med folk i sta?

Anonymkode: ca1f2...d6f

Har jeg gjort det? Det var nytt! Skriv med nick da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg kom akkurat fra frisøren nå. Har nappet og farget dem. Nå ser det faktisk ut som jeg har bryn. Uten farge på ser det ut som jeg ikke har bryn i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, cilie skrev:

Har jeg gjort det? Det var nytt! Skriv med nick da vel?

Ikke svar vedkommende, du heller bare bensin på bålet. Overse, det er det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lillemus skrev:

Ikke svar vedkommende, du heller bare bensin på bålet. Overse, det er det eneste som hjelper.

Jeg vet😅 Skulle til å oppfordre om det samme i stad - før jeg selv matet trollet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
14 timer siden, Kayia skrev:

:D Not an early adapter this time!

Minner litt om da media påsto at hår under armene var hot igjen.

"Nå kan menn bruke sminke" har også blitt påstått med ujevne mellomrom. Sikkert et forsøk på å utvide markedet. Jeg kom meg gjennom 80 tallet uten sminke, og har ikke tenkt å starte nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg kom akkurat fra frisøren nå. Har nappet og farget dem. Nå ser det faktisk ut som jeg har bryn. Uten farge på ser det ut som jeg ikke har bryn i det hele tatt. 

Samme her. Har helt lyse bryn som omtrent ikke vises.

Så jeg får stelt bryna mine, vokset og farget i salong. Kunne gjort det selv, men gidder ikke. Det er deilig å pleie seg selv litt og jeg føler at ansiktet er mer våkent når bryna er litt mer markerte enn mine naturlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Minner litt om da media påsto at hår under armene var hot igjen.

"Nå kan menn bruke sminke" har også blitt påstått med ujevne mellomrom. Sikkert et forsøk på å utvide markedet. Jeg kom meg gjennom 80 tallet uten sminke, og har ikke tenkt å starte nå. 

Jeg svømmer, vet med sikkerhet at hår under armene er utbredt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Shira! skrev:

Samme her. Har helt lyse bryn som omtrent ikke vises.

Så jeg får stelt bryna mine, vokset og farget i salong. Kunne gjort det selv, men gidder ikke. Det er deilig å pleie seg selv litt og jeg føler at ansiktet er mer våkent når bryna er litt mer markerte enn mine naturlige.

Det er helt nødvendig å pleie seg selv innimellom.  Jeg føler meg ikke vel hvis ikke jeg er velstelt på håret og i ansiktet.  Velger også klær til å gå på jobb kvelden før og tenker på hvilken øredobber jeg skal ha.  Da jeg ikke har brydd meg om hvordan jeg har sett ut har jeg vært alvorlig deprimert.  Da jeg har våknet til er dette noe som er viktig for meg.

Anonymkode: 4a3df...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, cilie skrev:

Har jeg gjort det? Det var nytt! Skriv med nick da vel?

Kan ikke se at noen har kranglet i denne tråden.  Dette innlegget kom som ut av lufta.

Anonymkode: 4a3df...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 timer siden, Shira! skrev:

Samme her. Har helt lyse bryn som omtrent ikke vises.

Så jeg får stelt bryna mine, vokset og farget i salong. Kunne gjort det selv, men gidder ikke. Det er deilig å pleie seg selv litt og jeg føler at ansiktet er mer våkent når bryna er litt mer markerte enn mine naturlige.

Nemlig, jeg føler også at jeg ser mer våken ut med farge på bryna 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nemlig, jeg føler også at jeg ser mer våken ut med farge på bryna 🙂

Hos meg er det stor forskjell, jeg ser mer våken ut og ansiktet blir mer «rammet inn».

Har helt lyse vipper også, så jeg farger vippene. Da ser jeg mye mer våken ut, uten at jeg må bruke maskara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Shira! skrev:

Hos meg er det stor forskjell, jeg ser mer våken ut og ansiktet blir mer «rammet inn».

Har helt lyse vipper også, så jeg farger vippene. Da ser jeg mye mer våken ut, uten at jeg må bruke maskara. 

Ja, jeg farger også vipper . Bare et par ganger i året. Gjerne før sommerferien, men i går gjorde jeg det fordi jeg var i begravelse i dag. Det er praktisk på en slik dag 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, jeg farger også vipper . Bare et par ganger i året. Gjerne før sommerferien, men i går gjorde jeg det fordi jeg var i begravelse i dag. Det er praktisk på en slik dag 😢

Kondolerer.

Ja, det er praktisk i slike settinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var barn at tanten min som var 8 år eldre enn meg, var så misunnelig da hun var i tenårene på mine møre vipper og bryn:).  Jeg var så mye barn at jeg forsto ikke hva hun mente😊

Anonymkode: 4a3df...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
32 minutter siden, Shira! skrev:

Kondolerer.

Ja, det er praktisk i slike settinger. 

Takk 🙂 Naturens gang, men trist likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...