Gå til innhold

Hvorfor er det bare moralens voktere som svarer ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som aldri gjør noe galt. Er folk virkelig så kjedelige? 

Anonymkode: 5250d...eeb

Det kriminelle jeg har gjort er å kjøre for fort og få bot.  Jeg husker at jeg prøvde å stjele i en butikk for femti år siden og kom ut med hårfarge som jeg kastet🤣.  Utenom det har jeg gjort gale ting, men ikke ulovlige.  Om jeg er kjedelig eller ikke er nok delte meninger.  Kan ikke si at jeg bryr meg særlig om de meningene.

 

Anonymkode: 66e14...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi her får de vise seg frem 

Anonymkode: 92039...174

:) :)

Anonymkode: d3ee7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som aldri gjør noe galt. Er folk virkelig så kjedelige? 

Anonymkode: 5250d...eeb

Stemmer det at det er en gjeng gamle travere her som aldri er redde for å si meningene sine. I det siste synes jeg å ha sett en del yngre brukere. Godt med litt friskt blod her.

Anonymkode: 8763e...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som aldri gjør noe galt. Er folk virkelig så kjedelige? 

Anonymkode: 5250d...eeb

Og ellers står det bra til?

Anonymkode: 3322d...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som aldri gjør noe galt. Er folk virkelig så kjedelige? 

Anonymkode: 5250d...eeb

Det er litt uklart for meg hvorvidt problemet ditt er at det svares for ofte her inne? Jeg synes snarere det ser ut til å gå motsatt vei, men kanskje jeg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Det er litt uklart for meg hvorvidt problemet ditt er at det svares for ofte her inne? Jeg synes snarere det ser ut til å gå motsatt vei, men kanskje jeg tar feil. 

Du kan ikke ta feil om hva du synes, men du kan misforstå hva andre synes.  For å vite hva som er mye og hva som er lite må man ha noe å måle mot.  Hva er det i forhold til svar på dol?

Anonymkode: 66e14...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke ta feil om hva du synes, men du kan misforstå hva andre synes.  For å vite hva som er mye og hva som er lite må man ha noe å måle mot.  Hva er det i forhold til svar på dol?

Anonymkode: 66e14...19a

Skjønner du har litt problemer med å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som aldri gjør noe galt. Er folk virkelig så kjedelige? 

Anonymkode: 5250d...eeb

er det ikke bare for deg å svare litt mer da?

Anonymkode: 7c7bf...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, frosken skrev:

Skjønner du har litt problemer med å forstå. 

Hva har jeg problemer med å forstå som du forstår?

Anonymkode: 66e14...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at folk ytrer det de tror de vil ha medhold på , og ytrer det fordi de er redde. De er redde for å gjøre noe galt. 
Og bemerker andres feil for å gjemme seg selv.

Anonymkode: 5250d...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at folk ytrer det de tror de vil ha medhold på , og ytrer det fordi de er redde. De er redde for å gjøre noe galt. 
Og bemerker andres feil for å gjemme seg selv.

Anonymkode: 5250d...eeb

Nå tror jeg du undervurderer eliten her. Det er vel ingen som har mer makt og selvtillit enn dem;)

Anonymkode: 8763e...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pussig rart for alt er ikke bare selv i vår tid å følge opp alt og sikkert ikke for disse moralens voktere heller. De og deres egne har kanskje et luksusproblem selv?

Anonymkode: f48be...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at folk ytrer det de tror de vil ha medhold på , og ytrer det fordi de er redde. De er redde for å gjøre noe galt. 
Og bemerker andres feil for å gjemme seg selv.

Anonymkode: 5250d...eeb

Har du en link til en tråd eller to hvor dette skjer?

Anonymkode: 3322d...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du undervurderer eliten her. Det er vel ingen som har mer makt og selvtillit enn dem;)

Anonymkode: 8763e...49c

Men det er jo de sol holder jantelov også. Nåde den som kommer lettere til enn dem eller har bedre forutsetninger på enkelte områder

Anonymkode: 5250d...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting er bare veldig pussig rart at de menneskene stadig ikke har noe mer å drive med.

Anonymkode: d8a1e...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du undervurderer eliten her. Det er vel ingen som har mer makt og selvtillit enn dem;)

Anonymkode: 8763e...49c

 

På 27.1.2020 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Men det er jo de som holder jantelov også. Nåde den som kommer lettere til enn dem eller har bedre forutsetninger på enkelte områder

Anonymkode: 5250d...eeb

Det foregår tydeligvis en nådeløs maktkamp i kulissene her. Rart at jeg overhodet ikke får med meg noe av det. Hva betyr det at "noen kommer lettere til" her enn andre? Jeg tror ikke alle som er glade i og ganske gode til å formulere meningene sine skriftlig, nødvendigvis har masse selvtillit. 

Jeg synes det er naturlig at folk har forskjellige meninger på et diskusjonsforum. At ikke alle diskusjonene er like saklige, må vi nesten leve med. At noen blir personlige og begynner å "gå etter" bestemte brukere uansett hva de skriver, er ikke greit. DOL er ingen konkurranse.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...