Gå til innhold

Kamera på mottaksrommet på psykiatrisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.1.2020 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Men dette var ikke et kamera som tydeligvis var meningen at folk skulle skjønne at var et kamera. Det så ikke ut som et kamera.

Man sitter ikke alene med legen, men med en sykepleier og en lege

Anonymkode: bdc9b...030

Problemet er at pasienten ikke gjøres oppmerksom på at det er et kamera der. Der jeg jobber har vi kamera enkelte steder og det er strenge regler for at det skal informeres om at det er satt opp kamera, men jeg kan jo forstå at man ikke ønsker å stresse psykiatriske pasienter mer enn nødvendig under en akutt innleggelsessituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

ER DET KAMERA PÅ MOTTAKSROMMET PÅ PSYKIATRISK ??? i alle dager, har aldri jeg fått med meg. Har de lov til det?

Anonymkode: bdc9b...030

OM det er et kamera, som Kupton bekrefter at det kan være, er det først og fremst for pasientens egen sikkerhet. Men det med alarmsystemet høres også rimelig ut, men da skulle disse finnes i alle rom over hele huset. Alarmene registrerer jo hvilket rom hvilken alarm befinner seg i, men hvordan det teknisk skjer ligger over mitt kompetanseområde å forstå :) Men det er bra at alarmsystemet finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Eva Sofie skrev:

OM det er et kamera, som Kupton bekrefter at det kan være, er det først og fremst for pasientens egen sikkerhet. Men det med alarmsystemet høres også rimelig ut, men da skulle disse finnes i alle rom over hele huset. Alarmene registrerer jo hvilket rom hvilken alarm befinner seg i, men hvordan det teknisk skjer ligger over mitt kompetanseområde å forstå :) Men det er bra at alarmsystemet finnes!

Nå er vel mottaksrommet utenfor avdelingen og da må de nok ha et litt annet system enn inne på avdelingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Nå er vel mottaksrommet utenfor avdelingen og da må de nok ha et litt annet system enn inne på avdelingen. 

Med mottaksrom så mente jeg det rommet man blir plassert av sykepleieren mens man sitter og venter på legen, og som mam etterpå sitter å smakker med legen og sykepleieren. Kalles ikke dette for mottaksrom?

Anonymkode: bdc9b...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...