Gå til innhold

Kunne du klart deg på 2000 kr ut februar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.2.2020 den 5.48, AnonymBruker skrev:

Hadde du klart deg på det når alle regninger er betalt? 

Anonymkode: fea2e...8b8

Selv om jeg ikke bedriver utstrakt matsanking, har jeg nok i skap, skuffer og fryser til å handle  minimalt en måned. Men ikke flere. Og det ville blitt nokså stusslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg måtte klare meg på 2000kr fra i kveld av og ut måneden ville det blitt kjipt, ja! Jeg må fornye månedskortet i morgen, og da går det med nesten 1400.. Selv om jeg har en del basismatvarer liggende vil jeg synes det er litt upraktisk å måtte ta med hermetikk eller kokt makaroni til lunsj på jobben, ettersom jeg ikke ville hatt noe særlig penger igjen til kantina. Kanskje jeg burde ha hatt et større lager av knekkebrød. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 1.2.2020 den 5.48, AnonymBruker skrev:

Hadde du klart deg på det når alle regninger er betalt? 

Anonymkode: fea2e...8b8

Jeg vet ikke,  men det hadde vært interssant å teste det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde bodd alene, og hadde betalt bolig, strøm,  forsikringer, kommunale avgifter og renovasjon, tror jeg at jeg kunne klare meg på 2000 kr. Har mye mat i frysen, i skap og i kjøleskapet. Måtte ha kjøpt mel og gjær til brød, noe melk og frukt. Jeg bruker elbil, så den bruker bare strøm

Men det hadde jo vært litt kjipt i lengden å ikke ha råd til vin, godteri, mat i kantina, kulturting etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ja. Jeg har ikke mer enn 3000 i måneden til å betale regninger og kjøpe mat for, så jeg klarer meg med mindre enn 1000 kr ut måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det for noen år siden så jeg vet at det går an.  Jeg har ikke lyst å havne i samme situasjon igjen.

Anonymkode: 12151...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...