Gå til innhold

Kunne du klart deg uten tv og internett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis man blir avhengig av bøker? Er det farlig?

Anonymkode: 0485c...c57

Hva slags irrelevant kommentar er det? Har da ingenting med noe å gjøre.

Anonymkode: 0f277...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags irrelevant kommentar er det? Har da ingenting med noe å gjøre.

Anonymkode: 0f277...515

Lille solstråle, det er ikke bra å bli avhengig av internett og tv. Er det bedre å bli avhengig av bøker?

Anonymkode: 0485c...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du klart deg uten tv og internett? Selv har jeg verken tv eller internett og mange syntes det er rart. Er vi som mennesker blitt litt for avhengig av teknologi til å underholde oss? 

PS: jeg har 2gb internett på tlfen, så 100% uten er jeg vel ikke. 

Anonymkode: 0f277...515

Det hadde blitt kjedelig og vanskelig å holde seg oppdatert på nyheter og andre ting da. Ja, vi ser ganske mye på tv og koser oss med det, vi er også mye på internett og da ikke bare til tull og fjas, men også for å finne informasjon f.eks. I dag er det mye man gjør mye enklere og raskere på nett enn om man skal gjøre det på papir også. Bestille reiser og slike ting f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Jeg hadde følt meg isolert og utrygg uten Internett. Er avhengig av det for å kontakte folk. Men TV kunne jeg glatt klart meg uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg sjekket var det fortsatt mulig å velge om man vil gå med øynene klistra på mobilskjermen.

Anonymkode: 0485c...c57

Selvfølgelig kan man velge. Men hvorfor gjørebdet når man er på lekeplassen med barna, eller når du ser venner sitter på kafé sammen og alle sitter å holder på med mobilen uten å snakke. 

Anonymkode: 0f277...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg sjekket var det fortsatt mulig å velge om man vil gå med øynene klistra på mobilskjermen.

Anonymkode: 0485c...c57

Ah, takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å lese en bok.

Anonymkode: 0485c...c57

Man trenger ikke nødvendigvis en en fysisk bok for å lese en bok. Jeg trives med elektroniske bøker, og sparer penger, papir og plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...