Gå til innhold

Går glipp av hele livet pga Asperger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare fått høre at jeg må forandre hvordan jeg er. Men jeg vet ikke hvordan. Jeg er jo feil selv om jeg har en bra dag. 
 

 

Anonymkode: a0268...697

Og så sa du opp?

Anonymkode: 18699...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får av og til sinnsykt påtrengdende tanker om å seriøst skjøre av med halve hodet for å bli kvitt denne jævla aspergersen! Klarer jo ingenting. Ikke har jeg venner og jeg kommer aldri til å få meg kjæreste! Når man har så dårlig kvalitet på hjernen og så store vansker så kan en bare glemme det. Jeg har prøvd hele livet mitt å passe inn, men det har aldri funket.

Ts det kan hende du har en litt alvorligere grad av autisme. Folk som liksom har autisme, men lever helt normale liv med jobb og kjæreste de kan umulig være ekte autister. 

Anonymkode: 191c5...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får av og til sinnsykt påtrengdende tanker om å seriøst skjøre av med halve hodet for å bli kvitt denne jævla aspergersen! Klarer jo ingenting. Ikke har jeg venner og jeg kommer aldri til å få meg kjæreste! Når man har så dårlig kvalitet på hjernen og så store vansker så kan en bare glemme det. Jeg har prøvd hele livet mitt å passe inn, men det har aldri funket.

Ts det kan hende du har en litt alvorligere grad av autisme. Folk som liksom har autisme, men lever helt normale liv med jobb og kjæreste de kan umulig være ekte autister. 

Anonymkode: 191c5...12e

Jeg sitter ikke alene. Jeg sitter bare alene fordi jeg skammer meg over den jeg er og kjeder meg sammen med folk. Jeg kan heller ikke satse på kjæreste fordi jeg faller for menn med aldergrense. 

Anonymkode: a0268...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får av og til sinnsykt påtrengdende tanker om å seriøst skjøre av med halve hodet for å bli kvitt denne jævla aspergersen! Klarer jo ingenting. Ikke har jeg venner og jeg kommer aldri til å få meg kjæreste! Når man har så dårlig kvalitet på hjernen og så store vansker så kan en bare glemme det. Jeg har prøvd hele livet mitt å passe inn, men det har aldri funket.

Ts det kan hende du har en litt alvorligere grad av autisme. Folk som liksom har autisme, men lever helt normale liv med jobb og kjæreste de kan umulig være ekte autister. 

Anonymkode: 191c5...12e

Jeg tok blodprøve i dag. Håper jeg har leukemi

Anonymkode: a0268...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som tar prestisjestudier føler også på denne tiden. 

Men hva er det med meg ellers da?? 
jeg kommer bare aldri gjennom.

Jeg fikk ikke akkurat sparken. 

Anonymkode: a0268...697

Ja, det leste jeg.

Det har jeg allerede skrevet. Du legger opp til å feile, unngår ting fordi du er redd for avvisning, du tror ikke noe av det du gjør er bra nok osv.

Veldig mye av det du skriver her er ting du kan gjøre noe med, dersom du får hjelp til det. Men da må du være villig til å  bevege deg ut av den trygge sonen din.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...