Gå til innhold

Glitter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Glitter skrev:

Nei? Jeg vet ikke hva arkivar er en gang? 

Ikke bry deg om denne brukeren. Hun har ikke så mye på stell i hjernen sin for å si det slik

Anonymkode: ca6b2...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med Aspergers har behov for slike relasjoner, andre har ikke. Det er veldig individuelt. 

Anonymkode: 82b94...bbe

Det er mye rart.

Anonymkode: c2add...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at jeg sliter litt med sosiale koder, har en tendens til å handle og snakke før jeg tenker. Har også gjort og sagt ting uten å tenker over hvordan det får andre til å føle seg. Har mye empati, men det hender at jeg ikke setter meg inn i hvordan andre føler seg. Kan glemme sosiale koder på en måte, selv om jeg er fullstendig klar over hvordan jeg skal oppføre meg. Er mye i min egen verden, og får derfor ikke alltid satt meg inn i andres situasjoner, eller hvordan jeg skal respondere. Vanligvis går det greit, men ikke alltid. Jeg har blitt bedre på dette med årene, da jeg har begynt å tenke mer på hva jeg gjør, og hvordan det påvirker andre. Stort sett har det gått greit, men jeg har hatt en del øyeblikk hvor det ikke har det. Noen av disse episodene er at jeg ikke klarer å kontrollere følelsene, og derfor handler/reagerer uten å tenke meg om. Men det har også hent at noen har fortalt meg at de er syke, så har jeg på en måte glemt å si «god bedring» o.l. Dette har også blitt bedre med årene. 
 

Jeg har også problemer med å finne løsninger, og blir overveldet av problemer da jeg ikke klarer å styre tankene mine skikkelig, men det blir bedre når jeg bruker Ritalin. 
 

Jeg har også problemer med nærhet, men hadde det riktig nok ikke som barn. Dette har også blitt bedre, og jeg har i dag ingen problemer med øyekontakt, men fysisk nærhet kan tidvis være ubehagelig. Jeg har gått i terapi i et par år, og det er nok derfor jeg har blitt bedre. 

Anonymkode: 82b94...bbe

De forholdene du trekker frem, gjelder for mange flere mennesker enn de som har asperger. Beskrivelsene dine gjør det ikke nærliggende å tro at du har en autismespekterforstyrrelse. 

Anonymkode: cee9e...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Asperger og forelsker meg dessverre. Jeg er avvisende til de mennene selv om de viser interesse. For jeg er redd for at når de blir bedre kjent mer meg så ser de aspergersen og dumper meg. I tillegg tror jeg det er litt flaut å være sammen med ei med Asperger. Jeg er lavstatus rett og slett og bør da kanskje ligge unna menn. Selvfølgelig faller også jeg for de normale mennene med mange venner. De trenger ikke være rike, modellkjekke osv.. men liker jeg han så liker jeg han. 
De som er like meg selv er dessverre for kjedelige. Takler ikke menn som fremstår «svake» sosialt. Føler dette rett og slett er stengt for meg. Jeg kunne tenkt meg kjæreste, men det blir aldri noen glede rundt det. 

Anonymkode: 560c7...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...