Gå til innhold

Kupton og moderering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du fremdeles muligheten til å slette innlegg fra brukerne? Og har du fremdeles muligheten til å se hvem som skjuler seg bak anonym?

Anonymkode: 7a638...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fremdeles muligheten til å slette innlegg fra brukerne? Og har du fremdeles muligheten til å se hvem som skjuler seg bak anonym?

Anonymkode: 7a638...ce9

Nei. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at vedkommende kunne se det tidligere heller?. Det skremmer meg litt. 

Anonymkode: 6f7bd...746

Nå svarer jeg etter hukommelsen, med forbehold om at jeg husker riktig - disse spørsmålene dukker opp med ujevne mellomrom:

admin / moderator kan finne ut hvilken bruker som har skrevet et innlegg som anonym. Det er ikke sånn at brukernavnet ligger synlig sammen med innlegget, men de har mulighet for å finne det ut hvis det gjelder noe spesielt. Et typisk tilfelle er hvis noen begår et grovt regelbrudd, ikke hvis de er nysgjerrige på hvem som har stilt et spørsmål om syfilis. 

Fagpersonene hadde ikke den muligheten, da måtte de gå via admin. 

En dyktig hacker kan muligens gjemme seg litt bedre enn vi som ikke tar helt spesielle forholdsregler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...