Gå til innhold

Lamotrigin Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.2.2020 den 3.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på medisinkurs for oss som har bipolar lidelse og professoren i psykofarmakologi sa at ved lengre tids bruk av Lamotrigin er det sannsynlig at metabolismen blir påvirket i negativ retning. Hvor alvorlig er det?

Det andre han nevnte som jeg stusset litt over var at depresjonene ved bipolar 2 er like alvorlige om enn ikke enda alvorligere enn ved bipolar 1. Da er det altså kun hypomani og mani som skiller de to diagnosene?

Anonymkode: ebf36...5ab

Hvilken professor? Jeg kan spørre han neste gang jeg blir hypoman. 🙈😉🤣 Da har jeg en tendens til å kontakte diverse folk jeg ikke har noe med å kontakte. Skrev jeg, men så nå at det har @kuptonallerede gjort. Kontakta han altså. Uten hypomani sikkert 🤣. Tenkte på UM, som hadde kurs her også. Jeg syntes det var merkelig at han skulle ha sagt det som stod i trådstart. Han er en av alle dem jeg har kontakta. 🤣

Tidligere. Det er en stund siden nå 

 

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Villanda skrev:
På ‎15‎.‎02‎.‎2020 den 3.10, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: ebf36...5ab

Hvilken professor? Jeg kan spørre han neste gang jeg blir hypoman.

Om du leser hele tråden, kan du se at det var UM. Jeg har spurt han om dette, fått svar, og svaret er gjengitt i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Om du leser hele tråden, kan du se at det var UM. Jeg har spurt han om dette, fått svar, og svaret er gjengitt i tråden.

Ja, så det og skrev etterpå at jeg hadde sett det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...