Gå til innhold

Autister er noen j*vla kverulanter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som absolutt skal ha rett, og siste ordet. Det er viktigere å bevise at man har rett enn å unngå å såre følelsene til den andre personen som måtte ta feil..

Henger seg opp i små detaljer gjør de også.

Men men

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fastnick

Dette reagerer jeg på, for nå virker det som om det er JEG som har startet denne tråden som anonym. Og det er det ikke! Jeg får lyst til å be @Admin om å bekrefte at det ikke er meg. Jeg er så paranoid nå at jeg mistenker at vedkommende startet denne tråden for å legge mistanken på meg! 

Jeg skal svare i den andre tråden når jeg har lagt meg, for da har jeg fred og ro rundt meg. 

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fastnick skrev:

Dette reagerer jeg på, for nå virker det som om det er JEG som har startet denne tråden som anonym. Og det er det ikke! Jeg får lyst til å be @Admin om å bekrefte at det ikke er meg. Jeg er så paranoid nå at jeg mistenker at vedkommende startet denne tråden for å legge mistanken på meg! 

Jeg skal svare i den andre tråden når jeg har lagt meg, for da har jeg fred og ro rundt meg. 

tror du overtenker litt nå. Alt handler ikke om deg 🙂 

Anonymkode: 75986...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

tror du overtenker litt nå. Alt handler ikke om deg 🙂 

Anonymkode: 75986...910

Nei, det vet jeg :) men i og med at Trine (som er åpen om at hun har Asperger/er autist, skrev et langt svar til meg som jeg ikke har fått respondert på enda, så blir jeg redd for at alle skal tro at det er jeg som startet denne tråden for å "ta" Trine. Jeg har ikke sånne holdninger ovenfor autister, og som sagt skal jeg svare i den andre tråden, og svare Trine på en god måte når jeg har fått lagt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fastnick skrev:

Nei, det vet jeg :) men i og med at Trine (som er åpen om at hun har Asperger/er autist, skrev et langt svar til meg som jeg ikke har fått respondert på enda, så blir jeg redd for at alle skal tro at det er jeg som startet denne tråden for å "ta" Trine. Jeg har ikke sånne holdninger ovenfor autister, og som sagt skal jeg svare i den andre tråden, og svare Trine på en god måte når jeg har fått lagt meg. 

det er ingen andre enn du selv som legger slike koblinger. det høres nesten litt sykelig ut (ikke vondt ment).

Anonymkode: 75986...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine
10 minutter siden, Fastnick skrev:

Dette reagerer jeg på, for nå virker det som om det er JEG som har startet denne tråden som anonym. Og det er det ikke! Jeg får lyst til å be @Admin om å bekrefte at det ikke er meg. Jeg er så paranoid nå at jeg mistenker at vedkommende startet denne tråden for å legge mistanken på meg! 

Jeg skal svare i den andre tråden når jeg har lagt meg, for da har jeg fred og ro rundt meg. 

Kunne aldri falt meg inn at det  var du som hadde skrevet dette . Kanskje du skal bruke tiden ikveld til fokusere på noe annet. Ha litt is i magen til du har roet deg litt ned før du skriver noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Martine skrev:

Kunne aldri falt meg inn at det  var du som hadde skrevet dette . Kanskje du skal bruke tiden ikveld til fokusere på noe annet. Ha litt is i magen til du har roet deg litt ned før du skriver noe mer?

Syns dette er et godt råd. Pust med magen og gjør noe som får tankene vekk fra DOL

Anonymkode: 25c1a...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig gjort å kuppe en tråd sånn.. Eier dere ikke manerer?

Anonymkode: 0e6aa...1a5

En som påstår at autister er j... kverulanter, er vel ikke den rette til å snakke om manerer

Anonymkode: 25c1a...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Fastnick skrev:

Dette reagerer jeg på, for nå virker det som om det er JEG som har startet denne tråden som anonym. Og det er det ikke! Jeg får lyst til å be @Admin om å bekrefte at det ikke er meg. Jeg er så paranoid nå at jeg mistenker at vedkommende startet denne tråden for å legge mistanken på meg! 

Jeg skal svare i den andre tråden når jeg har lagt meg, for da har jeg fred og ro rundt meg. 

Jeg hadde ingen tanker om at det var deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Glitter skrev:

Jeg hadde ingen tanker om at det var deg. :)

Takk, det beroliget meg litt. Nå skal jeg prøve å sove så kanskje jeg får tankene over på noe annet.

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som absolutt skal ha rett, og siste ordet. Det er viktigere å bevise at man har rett enn å unngå å såre følelsene til den andre personen som måtte ta feil..

Henger seg opp i små detaljer gjør de også.

Men men

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Dette var en voldsom generalisering. Basert på noen få enkeltbrukere på DOL, så trekkes slutningen om at "alle" autister er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som absolutt skal ha rett, og siste ordet. Det er viktigere å bevise at man har rett enn å unngå å såre følelsene til den andre personen som måtte ta feil..

Henger seg opp i små detaljer gjør de også.

Men men

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Synes autister er koselige jeg. At de sier sannheten får man nesten tåle. Se på det som om det er småbarn de holder jo på slik de også.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det beroliget meg litt. Nå skal jeg prøve å sove så kanskje jeg får tankene over på noe annet.

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Ok bra du ble beroliget 🎃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig gjort å kuppe en tråd sånn.. Eier dere ikke manerer?

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Hehe. Når et troll klager på manerene sliter vi... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det beroliget meg litt. Nå skal jeg prøve å sove så kanskje jeg får tankene over på noe annet.

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Jeg blir bare så redd når du gir deg ut for å være meg på den måten der. Det var ikke deg Glitter sa: " Jeg hadde ingen tanker om at det var deg" til. Da synes jeg ikke at du skal svare på det som om det var til deg, for da tror jo alle igjen at jeg spiller en dobbeltrolle her, noe jeg ikke gjør. Og hadde du vært grei mot meg, så hadde du avkreftet at det er Fastnick, altså meg, som har startet tråden. Men jeg skjønner at du bare er ute etter å lage kvalme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 time siden, Martine skrev:

Kunne aldri falt meg inn at det  var du som hadde skrevet dette . Kanskje du skal bruke tiden ikveld til fokusere på noe annet. Ha litt is i magen til du har roet deg litt ned før du skriver noe mer?

Ja, jeg er redd og paranoid nå, så kanskje er det lurt. Men jeg føler meg samtidig rolig nok til å svare Trine i den andre tråden. Men skal tenke på det gode rådet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig gjort å kuppe en tråd sånn.. Eier dere ikke manerer?

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Jeg tenker at akkurat denne tråden er til for å kuppes, for du er ikke seriøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...