Gå til innhold

Autister er noen j*vla kverulanter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fastnick skrev:

Dette reagerer jeg på, for nå virker det som om det er JEG som har startet denne tråden som anonym. Og det er det ikke! Jeg får lyst til å be @Admin om å bekrefte at det ikke er meg. Jeg er så paranoid nå at jeg mistenker at vedkommende startet denne tråden for å legge mistanken på meg! 

Jeg skal svare i den andre tråden når jeg har lagt meg, for da har jeg fred og ro rundt meg. 


Nå overreagerer du igjen. Tror ikke det er noen som tenker at det var du som startet denne tråden og tenker så altfor mye på hva du og Trine skrev i den andre tråden. Siden du skriver slike ting som dette så får du denne tråden også til å handle om deg. Alt handler ikke om deg. Logg av DOL til i morgen så du får koblet av og prøv å tenke på noe annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fastnick
1 time siden, AnonymBruker skrev:

det er ingen andre enn du selv som legger slike koblinger. det høres nesten litt sykelig ut (ikke vondt ment).

Anonymkode: 75986...910

Jeg tror ikke at det var vondt ment, og jeg er enig med deg i at det nok er sykelig. Jeg sliter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
2 minutter siden, Fionys skrev:


Nå overreagerer du igjen. Tror ikke det er noen som tenker at det var du som startet denne tråden og tenker så altfor mye på hva du og Trine skrev i den andre tråden. Siden du skriver slike ting som dette så får du denne tråden også til å handle om deg. Alt handler ikke om deg. Logg av DOL til i morgen så du får koblet av og prøv å tenke på noe annet.

 

Jeg mener ikke å få alt til å handle om meg. Men jeg greier ikke å tenke på noe annet nå. Jeg er redd. 

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fastnick skrev:

Jeg mener ikke å få alt til å handle om meg. 

Jeg tror ikke at du går inn for at alt skal handle om deg. Uansett kan det være både godt og lurt å ta en liten pause fra DOL å tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine
5 minutter siden, Fionys skrev:


Nå overreagerer du igjen. Tror ikke det er noen som tenker at det var du som startet denne tråden og tenker så altfor mye på hva du og Trine skrev i den andre tråden. Siden du skriver slike ting som dette så får du denne tråden også til å handle om deg. Alt handler ikke om deg. Logg av DOL til i morgen så du får koblet av og prøv å tenke på noe annet.

 

Jeg tror faktisk denne tråden handler om @Fastnick, Hi er nok skrevet i den hensikt i å fremprovosere en reaksjon hos henne, så at hun reagerer slik er forståelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Martine skrev:

Jeg tror faktisk denne tråden handler om @Fastnick, Hi er nok skrevet i den hensikt i å fremprovosere en reaksjon hos henne, så at hun reagerer slik er forståelig. 

Hvem denne tråden handler om eller ikke gidder jeg ikke å spekulere i. Tror Fastnick at tråden handler om henne burde hun ha latt være å svare i stedenfor å helle bensin på bålet, men det er min mening. Jeg mener også at man bør logge hvis forumet gjør deg så oppbrakt. Så kan man logge på igjen når man har fått ting litt på avstand. Forstår ikke hvorfor noen gidder å være på et forum eller lignende hvis de ikke får noe godt ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Martine skrev:

Jeg tror faktisk denne tråden handler om @Fastnick, Hi er nok skrevet i den hensikt i å fremprovosere en reaksjon hos henne, så at hun reagerer slik er forståelig. 

Tviler på det, tror TS heller siktet til meg, jeg liker å argumentere og har alltid rett. (men det er jo fordi jeg alltid har rett da...)

Selv TS har møtt veggen mot mine argumenter fra tid til annen, fordi de er rett og slett for gode og faktabaserte :) Så da kommer man ingen vei.

Men alle får ta det med ro også er det en ny dag i morgen 😊

Anonymkode: 8d061...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som absolutt skal ha rett, og siste ordet. Det er viktigere å bevise at man har rett enn å unngå å såre følelsene til den andre personen som måtte ta feil..

Henger seg opp i små detaljer gjør de også.

Men men

Anonymkode: 0e6aa...1a5

Sånn er det nok vel.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Anonymkode: b80cc...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autister har jo serotoninmangel i synapsene sine så det er ikke rart at de er så trassige. Uten serotonin er empati umulig og de tror heller at personen som tar feil blir glad av å bli rettet på.

Anonymkode: 63a03...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Autister har jo serotoninmangel i synapsene sine så det er ikke rart at de er så trassige. Uten serotonin er empati umulig og de tror heller at personen som tar feil blir glad av å bli rettet på.

Anonymkode: 63a03...025

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ba22a...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Autister har jo serotoninmangel i synapsene sine så det er ikke rart at de er så trassige. Uten serotonin er empati umulig og de tror heller at personen som tar feil blir glad av å bli rettet på.

Anonymkode: 63a03...025

image.thumb.jpeg.b2cf9f834a132ce3535902ceee32a783.jpeg

Anonymkode: b80cc...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ba22a...d56

At de blir sånn av den mangelen blir mange oppgitt av. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:


(bilde)
Anonymkode: b80cc...bf9

Det er ganske artig at det er sånn, haha. 

Anonymkode: 63a03...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Tviler på det, tror TS heller siktet til meg, jeg liker å argumentere og har alltid rett. (men det er jo fordi jeg alltid har rett da...)

Selv TS har møtt veggen mot mine argumenter fra tid til annen, fordi de er rett og slett for gode og faktabaserte :) Så da kommer man ingen vei.

Men alle får ta det med ro også er det en ny dag i morgen 😊

Anonymkode: 8d061...740

Nå var du voldsomt arrogant vel?

Anonymkode: 3240e...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...