Gå til innhold

Kaste kaste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, laban skrev:

Brennevin har høy alkoholprosent og står seg vel "evig". 

Ok. Får se om jeg tør å smake på Gin'en i alle fall 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, påskelilje skrev:

Mener du søpla helt bokstavelig, når det gjelder tøy du ikke har brukt på ett år? Eller mener du Fretex, gi bort,  selge?

Jeg klarer absolutt ikke, og ønsker heller ikke å kaste brukbare klær i søpla slik at de blir brent. Synes det er så mye bedre å gi dem videre til andre. Det kreves enormt m ressurser å produsere klær.

Det som ikke er verdt å gi bort kaster jeg i søpla. Noe gir eller selger jeg det på fb grupper, andre ganger gir jeg det til Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
18 timer siden, Fionys skrev:

Hvis jeg ikke har brukt noen klær på over et år så går de i søpla. 

Jeg har også bestemt meg for å kaste noe hver uke. Kjøper jeg f.eks. to nye håndkle så kaster jeg to gamle. 

Er det klær eller ting som er i bra stand selger eller gir jeg det bort på kjøpe, selge, bytte grupper på fb. 

 

Gi det bort eller selg billig i stedet. Kanskje noen vil ha det eller trenger men har dårlig råd. 
Dere tar en for lett utvei når dere kaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...