Gå til innhold

For mye "hjelp"


RamonaK

Anbefalte innlegg

2 timer siden, RamonaK skrev:

:) ja det gjør kanskje det :) jegjeg har vel en fire fem ting. Som f eks levere bøker på biblioteket, inn på nav sånne vanlige ting. 

Men å sove hele dagen eller ikke vaske håret på et halvt år det gjør du altså? Høres ikke ut som du er manisk ihvertfall

Anonymkode: 06ea5...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men å sove hele dagen eller ikke vaske håret på et halvt år det gjør du altså? Høres ikke ut som du er manisk ihvertfall

Anonymkode: 06ea5...3c7

Nei er ikke manisk. Men jeg sover ikke hele dagen. Sover nesten aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei er ikke manisk. Men jeg sover ikke hele dagen. Sover nesten aldri. 

Du skrev i en annen tråd at du hadde sovet hele dagen og ikke vasket håret på et halv år. Hva er problemet ditt da om det ikke er bipolar?

Anonymkode: 06ea5...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skrev i en annen tråd at du hadde sovet hele dagen og ikke vasket håret på et halv år. Hva er problemet ditt da om det ikke er bipolar?

Anonymkode: 06ea5...3c7

Jeg skrev at jeg ikke har vasket håret. Kan ikke huske å ha skrevet at jeg sover hele tiden. Da har jeg i så fall skrevet feil:) . For jeg sover ikke. Det er bipolar, men nå er jeg deprimert ikke manisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RamonaK skrev:

Tror du psykiater og barnevernet ikke forteller meg alt de snakker om. Føler det er noe jeg ikke vet. 

Det må du nesten regne med, og det er helt vanlig. 

Barnevernets vurdering av deg blir mer positiv hvis du samarbeider med helsevesenet og tar imot den behandlingen som tilbys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du i alle fall har kommet deg i dusjen og fått vasket deg skikkelig, håret også. Det er viktig at du kan ta vare på deg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, RamonaK skrev:

Nå begynner jeg å bli lei. Folk renner ned døra mi og ringer meg konstant. Barnevernet har vært her fire ganger på tre dager og de kommer også i morgen. Ambulant team kommer også hver dag, pluss at de tok meg med på sykehuset i dag for å snakke med en psykiater i fem min for så å kjøre meg hjem. Det her begynner å bli fryktelig stressende, jeg får jo aldri gått noen sted for jeg må alltid sitte å vente på de som skal komme. Det virker rett og slett som om prøver å knekke meg helt. Jeg spurte barnevernet om de er bekymret for barna, og om det virker som om de ikke er ivaretatt. Hun sa at det virker som barna blir godt tatt vare på. Og da spurte jeg de hva som var problemet. Viser seg at de er bekymret pga en psykotisk episode for 12 år siden. Begynner ikke det her å bli ganske drøyt? Takk og pris at jeg aldri er helt ærlig med folk, det her er jo helt sinnssykt. Jeg mener jeg har jo fått meg selv i behandling allerede, kan de ikke gi det en mulighet først....? 

Det er mye styr når barna er små, ei fra BV sa til meg "Du er ikke akkurat arbeidsledig",for det er mye å følge opp og mange møter. Ble sliten av det jeg og,men så på det som min jobb og jeg og ville jo barna det beste. Men må si jeg gledet meg til barna ble voksne og nå er de det, det er mye mer avslappende nå og ingen henger over meg lengre. Nå er det ikke så nøye lengre føler jeg, men akkurat når man har små barn er helsevesenet veldig nøye på at man skal få rett hjelp. Det er jo forståelig også da,man har jo ansvar for barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er mye styr når barna er små, ei fra BV sa til meg "Du er ikke akkurat arbeidsledig",for det er mye å følge opp og mange møter. Ble sliten av det jeg og,men så på det som min jobb og jeg og ville jo barna det beste. Men må si jeg gledet meg til barna ble voksne og nå er de det, det er mye mer avslappende nå og ingen henger over meg lengre. Nå er det ikke så nøye lengre føler jeg, men akkurat når man har små barn er helsevesenet veldig nøye på at man skal få rett hjelp. Det er jo forståelig også da,man har jo ansvar for barn. 

Ja, jeg vil jo bare deres beste men for et styr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...