Flowpow Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Unnskyld litt ekkelt innleg og kanskje litt rotete Jeg hadde mensen rett etter nyttår. Det jeg stussa over da var at det var 4 dager og frisk blod med slim. Pleier å blø masssse med klomper og hele pakka blødde vel i sånn ca 7 dager ish så etter det ble jeg kvalm, begynte på sove mitt på dagen( aldri skjedd meg føre). Fikk vite at humøret mitt var veldig svingene. Så ble nipplene mine kjempe ømme, sånn type det går ikke Ann å ta på dem. Så kom mensen en uke etterpå nok en gang frisk blod med slim i 2 dager for sein, bare 4 dager. Nå ekstremt oppblåst, treig mage, strikker neders i magen, vondt/øm i korsryggen, stikker i brysta noen ganger. Vondt i hodet, trøtt. Negativ test men noen som har opplevd dette eller noen forslag? Tusen takk for svar ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453356-hjelp-kroppen-gj%C3%B8r-meg-gal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 46 minutter siden, Flowpow skrev: Unnskyld litt ekkelt innleg og kanskje litt rotete Jeg hadde mensen rett etter nyttår. Det jeg stussa over da var at det var 4 dager og frisk blod med slim. Pleier å blø masssse med klomper og hele pakka blødde vel i sånn ca 7 dager ish så etter det ble jeg kvalm, begynte på sove mitt på dagen( aldri skjedd meg føre). Fikk vite at humøret mitt var veldig svingene. Så ble nipplene mine kjempe ømme, sånn type det går ikke Ann å ta på dem. Så kom mensen en uke etterpå nok en gang frisk blod med slim i 2 dager for sein, bare 4 dager. Nå ekstremt oppblåst, treig mage, strikker neders i magen, vondt/øm i korsryggen, stikker i brysta noen ganger. Vondt i hodet, trøtt. Negativ test men noen som har opplevd dette eller noen forslag? Tusen takk for svar ❤️ Det kan være veldig mye forskjellig. Stress medisiner, hormon forandringer. Tror det beste er å dra til legen ... Anonymkode: e50cf...30c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453356-hjelp-kroppen-gj%C3%B8r-meg-gal/#findComment-3956655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona435 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 På 19.2.2020 den 22.19, Flowpow skrev: Unnskyld litt ekkelt innleg og kanskje litt rotete Jeg hadde mensen rett etter nyttår. Det jeg stussa over da var at det var 4 dager og frisk blod med slim. Pleier å blø masssse med klomper og hele pakka blødde vel i sånn ca 7 dager ish så etter det ble jeg kvalm, begynte på sove mitt på dagen( aldri skjedd meg føre). Fikk vite at humøret mitt var veldig svingene. Så ble nipplene mine kjempe ømme, sånn type det går ikke Ann å ta på dem. Så kom mensen en uke etterpå nok en gang frisk blod med slim i 2 dager for sein, bare 4 dager. Nå ekstremt oppblåst, treig mage, strikker neders i magen, vondt/øm i korsryggen, stikker i brysta noen ganger. Vondt i hodet, trøtt. Negativ test men noen som har opplevd dette eller noen forslag? Tusen takk for svar ❤️ Føler med deg, for jeg er i akkurat samme situasjon. Siste mens varte i bare 4 dager, mot de vanlige 6-7 dagene. Men jeg fikk symptomer før det. Nå har jeg gått fire uker med ømme bryst, magesmerter og kvalme. Brystvortene er skikkelig vonde og jeg kan klemme ut melk. Har tatt tilsammen 5 tester, alle negative og negativ hcg blodprøve. Venter på en ul. Legen mener jeg kan ha cyste på eggstokken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453356-hjelp-kroppen-gj%C3%B8r-meg-gal/#findComment-3957102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona435 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 På 19.2.2020 den 22.19, Flowpow skrev: Unnskyld litt ekkelt innleg og kanskje litt rotete Jeg hadde mensen rett etter nyttår. Det jeg stussa over da var at det var 4 dager og frisk blod med slim. Pleier å blø masssse med klomper og hele pakka blødde vel i sånn ca 7 dager ish så etter det ble jeg kvalm, begynte på sove mitt på dagen( aldri skjedd meg føre). Fikk vite at humøret mitt var veldig svingene. Så ble nipplene mine kjempe ømme, sånn type det går ikke Ann å ta på dem. Så kom mensen en uke etterpå nok en gang frisk blod med slim i 2 dager for sein, bare 4 dager. Nå ekstremt oppblåst, treig mage, strikker neders i magen, vondt/øm i korsryggen, stikker i brysta noen ganger. Vondt i hodet, trøtt. Negativ test men noen som har opplevd dette eller noen forslag? Tusen takk for svar ❤️ Hvordan går det med deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453356-hjelp-kroppen-gj%C3%B8r-meg-gal/#findComment-3957804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.