Gå til innhold

øyebryn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mørke øyebryn og har aldri farget dem.  Jeg har aldri greid å nappe dem selv så jeg får frisøren min til å gjøre det.  Hva gjør dere?  Farger og napper dem selv, eller får andre til å gjøre det?

Anonymkode: db9c4...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farger ikke, har allerede mørke bryn, også napper jeg de selv. Kunne tenke meg å fått noen andre til å nappe de, men det er litt dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick

Heldige dere som har mørke bryn fra naturens side! :)

Jeg har aldri hatt mørke, men hadde helt "grei" farge da jeg var ung. De siste åra synes jeg at bryna bare har blitt lysere og lysere, derfor har jeg av og til gått til frisøren og fått farget og nappet dem. Hver gang får jeg sjokk når jeg ser meg i speilet etterpå... fordi jeg da ser så fremmed ut! 😅 Har funnet ut at jeg heller kan gjøre det selv med sånn Home self- kit eller hva det nå kalles. Da har jeg kontrollen selv på hvor mørke og smale/brede jeg vil ha dem. Men er sjeldent jeg gjør det likevel. 

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fastnick skrev:

Heldige dere som har mørke bryn fra naturens side! :)

Jeg har aldri hatt mørke, men hadde helt "grei" farge da jeg var ung. De siste åra synes jeg at bryna bare har blitt lysere og lysere, derfor har jeg av og til gått til frisøren og fått farget og nappet dem. Hver gang får jeg sjokk når jeg ser meg i speilet etterpå... fordi jeg da ser så fremmed ut! 😅 Har funnet ut at jeg heller kan gjøre det selv med sånn Home self- kit eller hva det nå kalles. Da har jeg kontrollen selv på hvor mørke og smale/brede jeg vil ha dem. Men er sjeldent jeg gjør det likevel. 

Haha:) jeg fikk den samme følelsen når jeg farget håret. Vet ikke om jeg er heldig, har helt blondt hår og svarte øyenbryn, matcher ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørke/svarte øyebryn som har en naturlig fin form, napper noen hårstrå her og der. Farger de aldri, må i så fall bleike de 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mørke øyebryn og har aldri farget dem.  Jeg har aldri greid å nappe dem selv så jeg får frisøren min til å gjøre det.  Hva gjør dere?  Farger og napper dem selv, eller får andre til å gjøre det?

Anonymkode: db9c4...9ce

Jeg gjør ingenting med dem, men en og annen gang kommer det ett enkelt hår som er tykkere og lengre enn resten og det napper jeg bort. Ellers er verken napping eller farging noe tema her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lillemus skrev:

Ellers er verken napping eller farging noe tema her.

Det er det som trådens tema så hva mener du egentlig?

Anonymkode: db9c4...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som trådens tema så hva mener du egentlig?

Anonymkode: db9c4...9ce

At det ikke er noe tema i heimen hos meg, jeg gjør jo ingenting med mine bryn. Tenkte ikke på at det kunne misforstås, sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

At det ikke er noe tema i heimen hos meg, jeg gjør jo ingenting med mine bryn. Tenkte ikke på at det kunne misforstås, sorry. 

Beklager, det var jeg som misforsto, men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være et tema i et hjem????  Nå bor jeg alene og diskuterer aldri øyebrynene mine med noen, unntatt at det forekommer at jeg får høre at jeg har så fine øyenbryn.  Da takker jeg og diskuterer det ikke.

Anonymkode: db9c4...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, det var jeg som misforsto, men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være et tema i et hjem????  Nå bor jeg alene og diskuterer aldri øyebrynene mine med noen, unntatt at det forekommer at jeg får høre at jeg har så fine øyenbryn.  Da takker jeg og diskuterer det ikke.

Anonymkode: db9c4...9ce

Glem det. Det er et vanlig uttrykk hos oss, men tydeligvis ikke hos deg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var mørkhåret, men nå er det salt og pepper.  Har også mørke øyebryn, selv om de har blitt lysere med årene. Farger ikke øyebryna,  men klipper de hårene som har blitt for lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Glem det. Det er et vanlig uttrykk hos oss, men tydeligvis ikke hos deg. 😊

Hvem er 'oss'.  Dolere?

Anonymkode: db9c4...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være et tema i et hjem????

 

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er 'oss'.  Dolere?

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke trønder😊

 

Jeg tror hverdagen din blir litt enklere om du ikke tolker alt bokstavelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

 

 

Jeg tror hverdagen din blir litt enklere om du ikke tolker alt bokstavelig :) 

Har man Asperger, så har man Asperger..

Anonymkode: 78eae...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kayia skrev:

 

 

Jeg tror hverdagen din blir litt enklere om du ikke tolker alt bokstavelig :) 

Jøssenavn.  Jeg har ikke asperger eller autisme.

Anonymkode: db9c4...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...