Gå til innhold

Tvangsinnleggelse, kriterier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, kupton skrev:

Hvis det skyldes psykisk sykdom, er det en sak for psykiatrien. 

Hvordan greie å skille? En jeg vet om har stadig tilbakevendende tanker om å drepe sine egne foreldre. Planlegger i huet sitt hvordan hen skal gjøre det. Er dette psykiatri? 

Anonymkode: 741e6...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dette tilfellet ble det først ringt politi, så helsevesen. Helsevesen var riktig instans. Vedkommede tok farvel med alle på fb. 

Anonymkode: 45977...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dette tilfellet ble det først ringt politi, så helsevesen. Helsevesen var riktig instans. Vedkommede tok farvel med alle på fb. 

Anonymkode: 45977...37c

Hvordan endte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kupton skrev:

Dette er psykiatri. De fleste som vil drepe foreldre har schizofreni. 

Jeg ønsket å drepe en eks. Han drepte meg nesten, voldtok meg pluss mye annet. Traumatiserte meg. Tok med meg skalpell og dro på byen for å finne han. Det fikk politiet nyss i og de fant meg før jeg fant han. Fikk bare en natt på glattcelle og bot for kniv på offentlig plass. Politiet vet godt hvem fyren er og har lite til overs for han kan man si. Jeg tror ikke jeg faktisk hadde klart å drepe han når det kom til stykket, men det var det jeg ville der og da. 

Er dette psykiatri eller på et vis forståelig? Nå er planen min derimot å ta han ved å få med alle detaljer om alt i rettsaken. Det er en farlig mann. Jeg er ikke hans eneste offer.  

Anonymkode: 4395d...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...