Gå til innhold

Uten håp?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Man kunne skrive på helse norge å avslutte treningen, og det har jeg nå gjort. Føler meg bare mislykket,kan ikke gå til frisøren heller. Sitte å se seg i speilet, det orker jeg ikke. Det er vel ikke håp for meg? Føler meg ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Dette er strutsen som stikker hodet i sanden. Det er du selv som skaper mulighetene og begrensningene for deg selv.

Virkelig, skaper jeg dette? Jo takk og farvel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Dette er strutsen som stikker hodet i sanden. Det er du selv som skaper mulighetene og begrensningene for deg selv.

Men ja jeg er som strutsen og stikker hodet i sanden, beklager så meget. Du har nok rett, det er jeg som er skapelsen av det her livet mitt. Og jeg eier ikke skaperkraft nå. Håpet må jo bare være å slutte på xeplion, der har vi det. Da kommer skaperkraften. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kunne skrive på helse norge å avslutte treningen, og det har jeg nå gjort. Føler meg bare mislykket,kan ikke gå til frisøren heller. Sitte å se seg i speilet, det orker jeg ikke. Det er vel ikke håp for meg? Føler meg ikke bra. 

Er du mye "nede" om dagene? Det er alltid så leit å se deg slik. 

Men du, du blir ikke bedre av å ikke stelle deg. Mitt motto: bedre å føle seg som dass, men være fresh på håret enn å føle seg som en dass og i tillegg se ut som en ;- ) 

Anonymkode: f8d13...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du mye "nede" om dagene? Det er alltid så leit å se deg slik. 

Men du, du blir ikke bedre av å ikke stelle deg. Mitt motto: bedre å føle seg som dass, men være fresh på håret enn å føle seg som en dass og i tillegg se ut som en ;- ) 

Anonymkode: f8d13...584

Ja jeg er mye nede, langt inni mørket. Synd ikke psykiatrien ser det. 

Ja jeg ser ut som et dass nå, hulder på håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håpet må jo bare være å slutte på xeplion, der har vi det. Da kommer skaperkraften. 

Ute etter oppmerksomhet igjen nå, eller? Jaja, det er jo blitt noen dager siden sist...

Anonymkode: f3f33...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ute etter oppmerksomhet igjen nå, eller? Jaja, det er jo blitt noen dager siden sist...

Anonymkode: f3f33...fbc

Kanskje du har rett, vet ikke helt. Men føler meg ikke bra da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ute etter oppmerksomhet igjen nå, eller? Jaja, det er jo blitt noen dager siden sist...

Anonymkode: f3f33...fbc

Hvorfor må det være at hun er ute etter oppmerksomhet? Hun har jo åpenbart et høyt lidelsestrykk for tiden. 

Det har jeg også. Kort sagt har det raknet for meg, og da har jeg skrevet noen tråder her og der. Ikke pga oppmerksomhet,  men fordi jeg er oppriktig fortvilet og ser meg om etter både venrilering for å lette på trykket, avledning/virkelighetsflukt og råd. Det er vanskelig å sitte med slikt alene og det går ikke å hele tiden snakke med familie om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg er mye nede, langt inni mørket. Synd ikke psykiatrien ser det. 

Ja jeg ser ut som et dass nå, hulder på håret. 

Er du ikke alltid litt hulder da? ;- ) Det går over stjernestøv, ikke gi opp. Du lever det som i blant kan være et ganske beinhardt liv. Husk på alt du har klart å komme deg igjennom i livet, det er ikke lite. 

Det går mot vår og en cider i sola, husk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, XbellaX skrev:

Er du ikke alltid litt hulder da? ;- ) Det går over stjernestøv, ikke gi opp. Du lever det som i blant kan være et ganske beinhardt liv. Husk på alt du har klart å komme deg igjennom i livet, det er ikke lite. 

Det går mot vår og en cider i sola, husk det.

Jo mulig jeg har litt hulder i meg :-) Ja håper det går over,bare føler meg så missa og ser så negativt på ting. Ja har jo overlevd så langt. 

Ja snart vår og sider i sola, kan jo se frem mot det. Det er jo koselig det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kanskje du har rett, vet ikke helt. Men føler meg ikke bra da. 

Da er det nok ikke lurt å slutte 

 

6 minutter siden, Glitter skrev:

Hvorfor må det være at hun er ute etter oppmerksomhet? Hun har jo åpenbart et høyt lidelsestrykk for tiden. 

Det har jeg også. Kort sagt har det raknet for meg, og da har jeg skrevet noen tråder her og der. Ikke pga oppmerksomhet,  men fordi jeg er oppriktig fortvilet og ser meg om etter både venrilering for å lette på trykket, avledning/virkelighetsflukt og råd. Det er vanskelig å sitte med slikt alene og det går ikke å hele tiden snakke med familie om det. 

Jeg tenkte på oppmerksomhet rundt det å slutte med medisin. 

Anonymkode: f3f33...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det nok ikke lurt å slutte 

 

Jeg tenkte på oppmerksomhet rundt det å slutte med medisin. 

Anonymkode: f3f33...fbc

Ang det å slutte, jeg føler meg deprimert på xeplion mens psykiatrien ser på meg som symptomfri. Føler ikke det er rettferdig, så jeg har bestemt meg for å ta 50 mg xeplion for så å slutte. De er tydelig på at det er mitt valg og mitt liv, så det trenger ikke diskuteres verken her eller der. Så ville ikke ha oppmerksomhet rundt det med medisiner, jeg har bestemt meg jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ang det å slutte, jeg føler meg deprimert på xeplion mens psykiatrien ser på meg som symptomfri. Føler ikke det er rettferdig, så jeg har bestemt meg for å ta 50 mg xeplion for så å slutte. De er tydelig på at det er mitt valg og mitt liv, så det trenger ikke diskuteres verken her eller der. Så ville ikke ha oppmerksomhet rundt det med medisiner, jeg har bestemt meg jeg. 

Ok. Lykke til!

Anonymkode: f3f33...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fionys skrev:

Har du tenkt om dette kan skyldes reduksjon av medisiner?

Uansett så håper jeg du føler deg bedre snart.

Jo takk for det🙂. Tror ikke det er pga reduksjon på medisin,har jo prøvd å få det fram lenge til psykiatrien. Men de hører ikke på det så lenge jeg ikke har psykotiske symptomer som de velger å kalle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Man kunne skrive på helse norge å avslutte treningen, og det har jeg nå gjort. Føler meg bare mislykket,kan ikke gå til frisøren heller. Sitte å se seg i speilet, det orker jeg ikke. Det er vel ikke håp for meg? Føler meg ikke bra. 

Trist å høre at du føler deg så nedfor. Forstår deg så utrolig godt. Det er så absolutt håp for deg, du har et godt hjerte, og du er en utrolig sterk person. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...