Gå til innhold

Krangling mellom psykiatriske kasus...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Martine
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har du nok ikke EUPF. De med den diagnosen er veldig vanskelig å forholde seg til. De er mentalt ustabile og havner ofte i krangler, tar ting opp i verste mening, greier ikke å inngå eller beholde nære relasjoner, blir lett krenket og sinte, ja lista er lang som et vondt år. De problemene de har er gjennomgripende som betyr at de er tilstede hele tiden i enhver situasjon.

Anonymkode: f1677...f23

Jeg har kjent flere med EUPF, de er veldig forskjellige. Jeg kan ikke huske at noen av de var slik du beskriver sammen med meg eller i avdelingen når jeg har vært innlagt. Eneste jeg har møtt som var så ustabil var en jeg bodde sammen med på internat for mange år siden. Hun var på ingen måte ute etter å lage bråk, men hun ble lett krenket. Misforstod ofte noe jeg sa og tok det opp i verste mening. Da nektet hun å se på meg eller snakke til meg på flere dager. Det var veldig krevende siden det skjedde så ofte. Men utenom det var hun snill, stille og litt sjenert.  Nå bodde vi tett og levde sammen nesten som søsken så det ble sikkert mer merkbart da. Men under innleggelser har jeg ikke opplevd det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...