Gå til innhold

Levi og Jesus og galskap?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ber i hverfall ikke om penger.

Anonymkode: 7b9a3...5e9

nei det er bra da, men han virker helt kokko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

 

Nesten fælt å le av psykisk syke på den måten jeg gjorde nå... Men dette synes jeg var hysterisk morsomt å høre og se på, og det reddet underholdningskvelden min! 😂 "Vååååvv, Satan ut av slottet NÅ!" "Slangen på slottet er Sjamanen... Vååååvv" 😂

(Ja, jeg er nok litt slem nå)

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fastnick skrev:

Nesten fælt å le av psykisk syke på den måten jeg gjorde nå... Men dette synes jeg var hysterisk morsomt å høre og se på, og det reddet underholdningskvelden min! 😂 "Vååååvv, Satan ut av slottet NÅ!" "Slangen på slottet er Sjamanen... Vååååvv" 😂

(Ja, jeg er nok litt slem nå)

Jeg også! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg holdt ut i 1 minutt og 37 sekunder.

 

Hadde han vært en enslig skrulling skulle jeg ledd av det, men jeg vet hvordan enkelte kristne miljøer er. De karismatiske. Jeg blir dårlig av å tenke på hvordan de går år ut og år inn å bedriver denne opphausede nærmest maniske åndeligheten. Enten ved slik svovelpreik som her, eller det enda verre, når de går rundt i Jesus - rus. Det kan ikke være sunt.

 

Jeg var i en slik menighet en gang for mange år siden, jeg holdt ut i 14 dager.

 

Jeg kommer aldri til å bli kristen, men dette og statskirkekristendom/katolisisme og slike ting, er vidt forskjellige ting. Du trenger ikke legge igjen hjernen når du går i statskirken, eller den lokale katolske kirke. Selv om jeg ikke har sansen for de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg holdt ut i 1 minutt og 37 sekunder.

 

Hadde han vært en enslig skrulling skulle jeg ledd av det, men jeg vet hvordan enkelte kristne miljøer er. De karismatiske. Jeg blir dårlig av å tenke på hvordan de går år ut og år inn å bedriver denne opphausede nærmest maniske åndeligheten. Enten ved slik svovelpreik som her, eller det enda verre, når de går rundt i Jesus - rus. Det kan ikke være sunt.

 

Jeg var i en slik menighet en gang for mange år siden, jeg holdt ut i 14 dager.

 

Jeg kommer aldri til å bli kristen, men dette og statskirkekristendom/katolisisme og slike ting, er vidt forskjellige ting. Du trenger ikke legge igjen hjernen når du går i statskirken, eller den lokale katolske kirke. Selv om jeg ikke har sansen for de heller.

Det er spesielt mye rart i de karismatiske kretser åpenbart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fastnick
17 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Levi er så morsom. 

Ja! Hadde aldri hørt om fyren før, men han er faktisk veldig morsom! Sikkert helt ufrivillig, men likevel! Tror jeg må se flere videoer av ham når jeg får behov for å le litt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha-ha-ha-ha-ha.

 

Anonymkode: 7b9a3...5e9

Dævver... 😂 Synd jeg ikke har kommet over han raringen her tidligere! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
22 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

 

Det er liksom noe med stemmelyden, toneleiet, måten å snakke på, budskapet, og utseendet og faktene hans som tilsammen gjør dette veldig morsomt for meg. Ikke bare denne videoen, men alle jeg har sett i denne tråden 😂

Kanskje jeg har en merkelig form for humor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Fastnick skrev:

Det er liksom noe med stemmelyden, toneleiet, måten å snakke på, budskapet, og utseendet og faktene hans som tilsammen gjør dette veldig morsomt for meg. Ikke bare denne videoen, men alle jeg har sett i denne tråden 😂

Kanskje jeg har en merkelig form for humor? 

jeg syns han Levi er så morsom at jeg får latterkrampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...