Gå til innhold

Levi og Jesus og galskap?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fastnick
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Levi er bare tragisk. Vie sitt lit til en himmelsk HITLER!!!

Anonymkode: f5912...a34

Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? 

Uansett, morsomt er det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, Fastnick skrev:

Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? 

Uansett, morsomt er det! ;)

ja det tenkte jeg også når han så ofte ler under bibel lesning. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fastnick skrev:

Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? 

Uansett, morsomt er det! ;)

Det tragiske er at Levi tror han er på lag med ungdommen, og ikke skjønner at han blir latterliggjort.

 

Anonymkode: 7b9a3...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tragiske er at Levi tror han er på lag med ungdommen, og ikke skjønner at han blir latterliggjort.

 

Anonymkode: 7b9a3...5e9

ja:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...