Gå til innhold

Drapstanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg en smule paranoid her. Jeg innbiller meg nå at noen prøver å finne ut av hvem jeg er for å melde meg til politiet. Men jeg vil bare da berolige med å si at det er 90% usannsynlig at jeg kommer til å drepe noen. Så ikke sett i gang noe! 

Anonymkode: b0edd...9b9

Bare ta det rolig. Det er vel lite trolig at en som planlegger å drepe noen forteller det til psykologen sin først. At du forteller det til psykologen istedenfor å faktisk utføre det viser bare at du egebtlig vil ha hjelp til tankene og impulsene dine.

Anonymkode: 1a3a3...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ta det rolig. Det er vel lite trolig at en som planlegger å drepe noen forteller det til psykologen sin først. At du forteller det til psykologen istedenfor å faktisk utføre det viser bare at du egebtlig vil ha hjelp til tankene og impulsene dine.

Anonymkode: 1a3a3...21d

Ja, jeg vil ha hjelp med dette. 

I alle år har jeg tenkt at det er jeg som må bort, og har derfor tidvis vært suicidal. Nå den siste tiden er det sånn at jeg mer har tenkt at det er hen/de som må bort. Men verken drap eller selvdrap løser noen verdens ting. Derfor er det uaktuelt begge deler. 

Anonymkode: b0edd...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil ha hjelp med dette. 

I alle år har jeg tenkt at det er jeg som må bort, og har derfor tidvis vært suicidal. Nå den siste tiden er det sånn at jeg mer har tenkt at det er hen/de som må bort. Men verken drap eller selvdrap løser noen verdens ting. Derfor er det uaktuelt begge deler. 

Anonymkode: b0edd...9b9

Bra! Da fortsetter du å snakke om dette med psykologen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, kupton skrev:

Bra! Da fortsetter du å snakke om dette med psykologen din.

Takk, det skal jeg :)

Anonymkode: b0edd...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...