Gå til innhold

Paranoid, eller hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd for å bli oppfattet som slem her inne, og jeg frykter at ethvert ufint innlegg av anonyme blir tillagt meg. 

Anonymkode: 72611...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du skrive med nick hele tiden da, så blir du ikke mistenkt. Jeg har ikke peiling på hvem du er, eller hvem du tror vi tror du er.

Anonymkode: b4068...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så redd for å bli oppfattet som slem her inne, og jeg frykter at ethvert ufint innlegg av anonyme blir tillagt meg. 

Anonymkode: 72611...63f

Har du funnet en ny person du vil prøve å mobbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, frosken skrev:

Har du funnet en ny person du vil prøve å mobbe?

Hva mener du, jeg har ikke mobbet noen! :(

Men jeg tror jeg vet årsaken til at det blir som det blir. Jeg er en kanal, en portal for det onde. Alt av vonde ting går gjennom meg, og da er det ikke rart at jeg setter avtrykk -om så bare en mistanke. Jeg tror det vil bli lettere for alle om jeg blir borte, for da vil også alt det onde og vonde her på jorda bli borte med meg. 

Anonymkode: 72611...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du skrive med nick hele tiden da, så blir du ikke mistenkt. Jeg har ikke peiling på hvem du er, eller hvem du tror vi tror du er.

Anonymkode: b4068...04b

Jeg kan ikke skrive med nick denne gangen, for jeg vil ikke at noen skal vite om meg og hva jeg går og tenker på for tiden. 

Anonymkode: 72611...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke skrive med nick denne gangen, for jeg vil ikke at noen skal vite om meg og hva jeg går og tenker på for tiden. 

Anonymkode: 72611...63f

Jeg vil ikke heller ikke skape oppmerksomhet rundt nicket mitt, for da blir jeg bare mistenkt for å være oppmerksomhetssyk, interessert i drama, og at jeg forsøker å få alt til å handle om meg. 

Anonymkode: 72611...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så redd for å bli oppfattet som slem her inne, og jeg frykter at ethvert ufint innlegg av anonyme blir tillagt meg. 

Anonymkode: 72611...63f

Da er det som nevnt over bare å skrive med nick så slipper du det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...