Gå til innhold

Jeg er en nolldus og trekker meg vekk herfra nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Her og nå tenker jeg at tida er kommet for å endelig gå videre, og jeg kommer ikke tilbake igjen nå. Jeg må også finne ut av forskjellige ting sammen med helsevesenet i rl. Har blant annet fått noen nye tanker som jeg må finne ut av om er sannsynlige eller ikke. Føler kanskje at det er noe stort på gang. 

Forventer absolutt ingen svar på dette. Om jeg får svar er det nok bare dritt og mer pes uansett. Men det er helt i orden, og helt greit! :)

Så kommer det til dette om jeg skal bruke nicket mitt eller ikke i denne tråden. Bruker jeg det blir det nok galt oppfattet, og bruker jeg det ikke så blir det garantert galt det også for noen. Men siden jeg uansett skal dra videre, så spiller det jo ingen rolle. Jeg kan jo kompromisse ved å skrive selve innlegget som anonym, men skrive nicket mitt her. Ønsker alle alt godt videre!

Fastnick

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Virkelig? Har nok skjedd mest i ditt hode.

Anonymkode: 0946c...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Her og nå tenker jeg at tida er kommet for å endelig gå videre, og jeg kommer ikke tilbake igjen nå. Jeg må også finne ut av forskjellige ting sammen med helsevesenet i rl. Har blant annet fått noen nye tanker som jeg må finne ut av om er sannsynlige eller ikke. Føler kanskje at det er noe stort på gang. 

Forventer absolutt ingen svar på dette. Om jeg får svar er det nok bare dritt og mer pes uansett. Men det er helt i orden, og helt greit! :)

Så kommer det til dette om jeg skal bruke nicket mitt eller ikke i denne tråden. Bruker jeg det blir det nok galt oppfattet, og bruker jeg det ikke så blir det garantert galt det også for noen. Men siden jeg uansett skal dra videre, så spiller det jo ingen rolle. Jeg kan jo kompromisse ved å skrive selve innlegget som anonym, men skrive nicket mitt her. Ønsker alle alt godt videre!

Fastnick

Anonymkode: d1a9a...465

Hvis det ikke kjennes riktig ut for deg å være her for tiden, så synes jeg det er et godt valg om du trekker deg. Men jeg stusser veldig over begrunnelsen om at du hele tiden kommer til kort overfor andre? Sett fra mitt perspektiv, så har du fungert godt og bidratt mye konstruktivt i forhold til andre - noe som har blitt tydelig etter at du begynte å bruke fast nick.  

Ta godt vare på deg selv fremover - enten du velger å skrive her eller ikke gjøre det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Her og nå tenker jeg at tida er kommet for å endelig gå videre, og jeg kommer ikke tilbake igjen nå. Jeg må også finne ut av forskjellige ting sammen med helsevesenet i rl. Har blant annet fått noen nye tanker som jeg må finne ut av om er sannsynlige eller ikke. Føler kanskje at det er noe stort på gang. 

Forventer absolutt ingen svar på dette. Om jeg får svar er det nok bare dritt og mer pes uansett. Men det er helt i orden, og helt greit! :)

Så kommer det til dette om jeg skal bruke nicket mitt eller ikke i denne tråden. Bruker jeg det blir det nok galt oppfattet, og bruker jeg det ikke så blir det garantert galt det også for noen. Men siden jeg uansett skal dra videre, så spiller det jo ingen rolle. Jeg kan jo kompromisse ved å skrive selve innlegget som anonym, men skrive nicket mitt her. Ønsker alle alt godt videre!

Fastnick

Anonymkode: d1a9a...465

Er helt enig med frosken.

Håper du fortsetter å være her inne, men ta en pause hvis du trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått slike tråder som dette, de er helt meningsløse. Uansett så vil jeg ønske deg lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Her og nå tenker jeg at tida er kommet for å endelig gå videre, og jeg kommer ikke tilbake igjen nå. Jeg må også finne ut av forskjellige ting sammen med helsevesenet i rl. Har blant annet fått noen nye tanker som jeg må finne ut av om er sannsynlige eller ikke. Føler kanskje at det er noe stort på gang. 

Forventer absolutt ingen svar på dette. Om jeg får svar er det nok bare dritt og mer pes uansett. Men det er helt i orden, og helt greit! :)

Så kommer det til dette om jeg skal bruke nicket mitt eller ikke i denne tråden. Bruker jeg det blir det nok galt oppfattet, og bruker jeg det ikke så blir det garantert galt det også for noen. Men siden jeg uansett skal dra videre, så spiller det jo ingen rolle. Jeg kan jo kompromisse ved å skrive selve innlegget som anonym, men skrive nicket mitt her. Ønsker alle alt godt videre!

Fastnick

Anonymkode: d1a9a...465

Du har fått mye pes, det er riktig. Men at du er dum i hodet er ikke riktig. Ikke si det om deg selv.

Ta deg en liten pause, hvis det er det du vil. Du kan komme sterkere tilbake senere.

Lykke til.

Anonymkode: 68caa...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, frosken skrev:

Hvis det ikke kjennes riktig ut for deg å være her for tiden, så synes jeg det er et godt valg om du trekker deg. Men jeg stusser veldig over begrunnelsen om at du hele tiden kommer til kort overfor andre? Sett fra mitt perspektiv, så har du fungert godt og bidratt mye konstruktivt i forhold til andre - noe som har blitt tydelig etter at du begynte å bruke fast nick.  

Ta godt vare på deg selv fremover - enten du velger å skrive her eller ikke gjøre det:-)

Takk, frosken :) Jeg bare føler meg dum, så da er det best å trekke seg når jeg har det sånn. Enten blir det varig eller midlertidig. Vi får se. 

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

Her og nå tenker jeg at tida er kommet for å endelig gå videre, og jeg kommer ikke tilbake igjen nå. Jeg må også finne ut av forskjellige ting sammen med helsevesenet i rl. Har blant annet fått noen nye tanker som jeg må finne ut av om er sannsynlige eller ikke. Føler kanskje at det er noe stort på gang. 

Forventer absolutt ingen svar på dette. Om jeg får svar er det nok bare dritt og mer pes uansett. Men det er helt i orden, og helt greit! :)

Så kommer det til dette om jeg skal bruke nicket mitt eller ikke i denne tråden. Bruker jeg det blir det nok galt oppfattet, og bruker jeg det ikke så blir det garantert galt det også for noen. Men siden jeg uansett skal dra videre, så spiller det jo ingen rolle. Jeg kan jo kompromisse ved å skrive selve innlegget som anonym, men skrive nicket mitt her. Ønsker alle alt godt videre!

Fastnick

Anonymkode: d1a9a...465

Hei.. dette var leit å lese. Jeg ser at andre godtar forklaringen din, jeg gjør ikke det. Jeg synes den egentlig er regelrett pissprat. Du er en stor ressurs her inne, det forbauser meg ikke om du er det i RL også. Mye av det som krøller det til for deg er den i perioder ikke-eksisterende selvtilliten din. For mennesker som har opplevd det du har opplevd er din måte å "orientere deg" på forumet ikke uvanlig, det blir kanskje bare enda mer tydelig fordi det er skriftlig. Jeg har ikke en voldsom tro på at DOL ikke er bra for deg, men jeg har absolutt tro på at det å ta en pause kan være nyttig i blant. I større grad enn for mange andre er denne arenaen en øvelse for deg, og øvelse koster krefter. Det vi andre tar for gitt kan kreve enormt med energi av deg. Jeg håper dette kun er en pause ..og jeg håper å se nicket ditt igjen snart. Jeg begynte med å si at jeg ikke godtar forklaringen din, det er kanskje feil av meg å si. Jeg respekterer den, men jeg liker den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Fionys skrev:

Har aldri forstått slike tråder som dette, de er helt meningsløse. Uansett så vil jeg ønske deg lykke til videre i livet.

Nei, det er mye vi ikke skjønner og forstår her i verden. Men det vi kan slå fast er at noen blir forstått mer enn andre. Jeg bruker riktignok ikke så mye ordene "jeg er ikke verdt noe", men betydningen er nok den samme. 

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Hei.. dette var leit å lese. Jeg ser at andre godtar forklaringen din, jeg gjør ikke det. Jeg synes den egentlig er regelrett pissprat. Du er en stor ressurs her inne, det forbauser meg ikke om du er det i RL også. Mye av det som krøller det til for deg er den i perioder ikke-eksisterende selvtilliten din. For mennesker som har opplevd det du har opplevd er din måte å "orientere deg" på forumet ikke uvanlig, det blir kanskje bare enda mer tydelig fordi det er skriftlig. Jeg har ikke en voldsom tro på at DOL ikke er bra for deg, men jeg har absolutt tro på at det å ta en pause kan være nyttig i blant. I større grad enn for mange andre er denne arenaen en øvelse for deg, og øvelse koster krefter. Det vi andre tar for gitt kan kreve enormt med energi av deg. Jeg håper dette kun er en pause ..og jeg håper å se nicket ditt igjen snart. Jeg begynte med å si at jeg ikke godtar forklaringen din, det er kanskje feil av meg å si. Jeg respekterer den, men jeg liker den ikke. 

Hei, så fint å høre fra deg. Du "kjenner" meg ganske bra, og forstår meg derfor godt. Jeg tar en pause. Tror jeg lander på det framfor å avslutte. :)

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, så fint å høre fra deg. Du "kjenner" meg ganske bra, og forstår meg derfor godt. Jeg tar en pause. Tror jeg lander på det framfor å avslutte. :)

Anonymkode: d1a9a...465

 Takk! :- ) Ser deg igjen snart. Ta godt vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, frosken :) Jeg bare føler meg dum, så da er det best å trekke seg når jeg har det sånn. Enten blir det varig eller midlertidig. Vi får se. 

Anonymkode: d1a9a...465

Jeg tenker at du plutselig får det vanskelig med at du har vært "synlig"? Kan du ikke ta et par dagers pause så du får "resatt" deg, og så se hva du da tenker. Jeg mener som sagt at du har vært en betydelig ressurs på dol den senere tid. (Sikkert tidligere også, men da var det jo ingen av oss som helt hadde oversikt over hva du skrev.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

Har aldri forstått slike tråder som dette, de er helt meningsløse. Uansett så vil jeg ønske deg lykke til videre i livet.

Akkurat denne tråden synes jeg ikke er meningsløs, selv om jeg generelt sett ofte tenker det om "farvel-tråder". Grunnen til at jeg ikke oppfatter denne som meningsløs, er at jeg synes trådstarter formidler en følelse som jeg tror flere av oss ble overrasket over akkurat nå, og da synes jeg det er fint å få kunne få komme med innspill i forhold til denne konkrete følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tenker at du plutselig får det vanskelig med at du har vært "synlig"? Kan du ikke ta et par dagers pause så du får "resatt" deg, og så se hva du da tenker. Jeg mener som sagt at du har vært en betydelig ressurs på dol den senere tid. (Sikkert tidligere også, men da var det jo ingen av oss som helt hadde oversikt over hva du skrev.)

Ja, det er nettopp noe av det som skjer tror jeg. Det at jeg har gjort meg så synlig. Plutselig får jeg tanker om at alt jeg har sagt bare er dumt og idiotisk, og at jeg omtrent skader folk med ting jeg skriver. Så begynner jeg å føle meg blottet og naken, og tenker at alle nå har sett skammen min og ler av meg, hvis du skjønner. Da får jeg lyst til å trekke meg bort. Men takket være støtten fra alle i tråden her nå, begynner selvtilliten å øke litt igjen. Så det var kanskje ikke så dumt av meg å lage denne tråden. Jeg gjorde det nok som et slags rop om hjelp, hvis det går an å kalle det det hehe, men det viste seg jo at jeg fikk slik hjelp som jeg trengte. Uansett er det nok lurt med en pause. Kanskje holder det bare med et par dager som du sier. Takk i alle fall!  :)

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, frosken skrev:

Akkurat denne tråden synes jeg ikke er meningsløs, selv om jeg generelt sett ofte tenker det om "farvel-tråder". Grunnen til at jeg ikke oppfatter denne som meningsløs, er at jeg synes trådstarter formidler en følelse som jeg tror flere av oss ble overrasket over akkurat nå, og da synes jeg det er fint å få kunne få komme med innspill i forhold til denne konkrete følelsen. 

Ja, tusen takk. Det hjalp virkelig med tilbakemeldinger på dette, og jeg føler meg mye bedre nå :)

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er mye vi ikke skjønner og forstår her i verden. Men det vi kan slå fast er at noen blir forstått mer enn andre. Jeg bruker riktignok ikke så mye ordene "jeg er ikke verdt noe", men betydningen er nok den samme. 

Anonymkode: d1a9a...465

Det går fint å uttrykke følelsene sine uten å si at dere ikke liker meg, så nå forlater jeg forumet. Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker deg, men jeg har vært uenig i en del ting du har skrevet. Stort sett skriver jeg veldig lite på dette forumet. Om du forlater forumet eller ikke spiller ingen rolle for meg personlig, men det er fint å ha flere her inne med ulike meninger og erfaringer. Ofte har jeg lagt merke til at du unnskylder deg og lager en hel langt historie rundt det uten at andre i det hele tatt har lagt merke til at det var noe "rart" med innleggene dine. Alle kan si og gjøre rare ting. Du er den du er og jeg føler de fleste her inne respekterer deg for det. 

I HI så tolker jeg det dit at det er "alle" andre på forumet som gjør at du ikke føler deg bra, altså du legger på en måte skylden på andre brukere. Ja jeg kan være enig at ikke alle er like hyggelige, men da gjelder det å ignorere disse. Tror ikke du er for dum til å delta på forumet.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

 

Anonymkode: d1a9a...465

PS! Jeg liker ikke å skrive så lange innlegg som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
4 minutter siden, Fionys skrev:

Det går fint å uttrykke følelsene sine uten å si at dere ikke liker meg, så nå forlater jeg forumet. Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker deg, men jeg har vært uenig i en del ting du har skrevet. Stort sett skriver jeg veldig lite på dette forumet. Om du forlater forumet eller ikke spiller ingen rolle for meg personlig, men det er fint å ha flere her inne med ulike meninger og erfaringer. Ofte har jeg lagt merke til at du unnskylder deg og lager en hel langt historie rundt det uten at andre i det hele tatt har lagt merke til at det var noe "rart" med innleggene dine. Alle kan si og gjøre rare ting. Du er den du er og jeg føler de fleste her inne respekterer deg for det. 

I HI så tolker jeg det dit at det er "alle" andre på forumet som gjør at du ikke føler deg bra, altså du legger på en måte skylden på andre brukere. Ja jeg kan være enig at ikke alle er like hyggelige, men da gjelder det å ignorere disse. Tror ikke du er for dum til å delta på forumet.

PS! Jeg liker ikke å skrive så lange innlegg som dette.

Takk for ærligheten din, Fionys. Nå forstår jeg deg bedre, og hva du mener. :)

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i hvert fall ikke at du skal dra din vei. Jeg er enig i det som ble skrevet at det er din usikkerhet som får deg til å føle deg ille. Det betyr derimot ikke at det er slik vi alle oppfatter deg. 

Enkelte innlegg du har kommet med har kanskje ikke vært de mest konstruktive, men en tydelig majoritet av det du skriver synes jeg er gode og nyttige innlegg. 

Når jeg lar meg styre for mye av egen sykdomhet, følelser og negative syn på meg selv så vil jo det snike seg inn i måten jeg skriver på, og da kan jeg også føle meg dum. I hvert fall når jeg lander litt og ser hvordan jeg holder på. I januar spesielt hadde jeg en slik periode og da tror jeg helt oppriktig at flere på DOL ble lei av meg. Da roet jeg ned bruken av forumet i en liten periode og prøvde å bli mer bevisst på hvor åpen jeg skulle være om meg selv. Det føler jeg hjalp. Selv om jeg garantert glemmer meg av innimellom også. 

Hvis du skal forlate forumet så gjør det kun for din egen del. Ingen av oss andre. For som sagt, jeg liker å ha deg her på forumet. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...