Gå til innhold

Jeg er en nolldus og trekker meg vekk herfra nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
36 minutter siden, Fionys skrev:

HI så tolker jeg det dit at det er "alle" andre på forumet som gjør at du ikke føler deg bra, altså du legger på en måte skylden på andre brukere.

 

36 minutter siden, Fionys skrev:
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dol er ikke et riktig sted for meg å være pga div ting. Jeg kommer hele tida til kort ovenfor andre, blir misforstått og forsøkt latterliggjort, blir kjeftet på, osv. Jeg er ikke skapt til å delta på skriftlige forum, for det er jeg for dum i huet til. Men jeg har nå gitt det et ærlig forsøk, synes jeg. 

 

Likevel skjønner jeg ikke hvordan du kan få ut av det jeg skrev at jeg legger skylden på alle andre. ? Jeg skriver jo at jeg føler jeg kommer til kort ovenfor andre, at jeg ikke er skapt for å delta på skriftlige forum og at jeg er for dum i huet til det. 

Hvordan du da kan lese ut av dette at jeg legger skylden på andre, skjønner jeg ikke. Men det jeg skjønner er at vi to ikke forstår hverandre. Jeg har gjort flere forsøk på å forstå deg, seinest nå i sta. Men nei, konklusjonen blir at jeg ikke forstår deg og at du ikke forstår meg. Og det må jo være helt i orden, tenker jeg. 

Glemte å huke av for anonym i mitt forrige svar til deg. Ifølge reglene er det ikke lov å opptre både som seg selv og som anonym i samme tråd, dvs bruke nick og ikke bruke nick i samme tråd, derfor svarer jeg nå igjen som anonym. 

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Likevel skjønner jeg ikke hvordan du kan få ut av det jeg skrev at jeg legger skylden på alle andre. ? Jeg skriver jo at jeg føler jeg kommer til kort ovenfor andre, at jeg ikke er skapt for å delta på skriftlige forum og at jeg er for dum i huet til det. 

Hvordan du da kan lese ut av dette at jeg legger skylden på andre, skjønner jeg ikke. Men det jeg skjønner er at vi to ikke forstår hverandre. Jeg har gjort flere forsøk på å forstå deg, seinest nå i sta. Men nei, konklusjonen blir at jeg ikke forstår deg og at du ikke forstår meg. Og det må jo være helt i orden, tenker jeg. 

Glemte å huke av for anonym i mitt forrige svar til deg. Ifølge reglene er det ikke lov å opptre både som seg selv og som anonym i samme tråd, dvs bruke nick og ikke bruke nick i samme tråd, derfor svarer jeg nå igjen som anonym. 

Anonymkode: d1a9a...465

Ta det med ro og pust med magen. Det er ingen grunn til å hisse seg opp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Fionys skrev:

Ta det med ro og pust med magen. Det er ingen grunn til å hisse seg opp 🙂

Jeg har ikke hisset meg opp :)

det er også en ting ved meg, nemlig det at jeg ofte blir oppfattet som sur, sint eller hissig når jeg skriver noe. Det må jo komme av hvordan jeg uttrykker meg skriftlig. Men jeg synes at det er leit å bli oppfattet som noe jeg ikke er. 

Tror uansett at jeg gjør lurt i å ta den pausen jeg snakker om nå. ;)

 

Anonymkode: d1a9a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Logg deg av og forbli det hvis det føles best for deg. De færreste bryr seg noe til eller fra om det...

Anonymkode: 5e73e...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :) 

Jeg syns du er tøff som uttrykker deg så åpent og ærlig som du gjør. Samtidig gjør du deg sårbar, og det kan bli krevende, spesielt innenfor de rammene et anonymt forum byr på, noe du jo har erfart. Uansett; jeg liker deg og synes du bidrar positivt som den du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...