Gå til innhold

Redd for anarki


Cesium

Anbefalte innlegg

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
24 minutter siden, Cesium skrev:

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

Jeg føler på en uvirkelighetsfølelse, som om alle er med på en film om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Cesium skrev:

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

Det foregår ikke i hodet ditt, hadde nær sagt dessverre. Det er virkelig og har ikke noe med oppdrag eller test overfor deg å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
44 minutter siden, Cesium skrev:

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

Situasjonen føles uvirkelig for alle, men korona er virkelig. Vi er ikke vant til slike ting i Norge.

Noen av tankene dine virker ganske rare, selv i en så spesiell situasjon. Andre mennesker er like virkelige som deg, og det er ikke din jobb å redde folket fra korona.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Cesium skrev:

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

Hvordan skal du redde folk fra korona?

Anonymkode: 229f3...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal du redde folk fra korona?

Anonymkode: 229f3...cc2

Ikke gi næring til vrangforestillingene. 

Anonymkode: d8e7f...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cesium skrev:

Alt stenges ned, folk hamstrer mat og medisiner. Føler at jeg er i en apokalypsefilm. Har begynt å tenke på om dette bare er i hodet mitt, eller om jeg skal redde folket fra Korona. At dette er mitt oppdrag eller en test. Er usikker på om andre mennesker finnes, eller om absolutt alle er i hodet mitt? Kan ikke stole på sansene, det jeg ser og hører kan jo være feil. Hvordan kan jeg vite hva som er virkelig? For alt jeg vet er jeg midt i en vrangforestilling og Korona ikke egentlig eksisterer, men at jeg er syk i sinnet.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men godt å få tankene ned svart på hvitt

I dette tilfellet kan du stole på sansene og på hodet ditt, situasjonen er reell. Dette er en utmerket tid til å få seg et abbo på netflix og hbo, samt hente frem de bøkene man aldri rakk å lese :- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg hadde også lignende tanker men blåste de vekk. Veldig vanlig å tenke slik om man har psykoselidelse. Nå er jeg godt medisinert så det tok ikke av hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
40 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg hadde også lignende tanker men blåste de vekk. Veldig vanlig å tenke slik om man har psykoselidelse. Nå er jeg godt medisinert så det tok ikke av hos meg.

Jeg er redd det skal ta av hos meg, tar bare 50 mg xeplion og kjenner jeg er redd. Har flere åndelige tanker, snakker mye til den andre siden men ikke alltid jeg får svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er redd det skal ta av hos meg, tar bare 50 mg xeplion og kjenner jeg er redd. Har flere åndelige tanker, snakker mye til den andre siden men ikke alltid jeg får svar. 

Hvordan merker du det når du får "svar"? 

Uansett; Koronapandemien har ingenting med åndelighet å gjøre. Det er ingen skjulte hentydninger, budskap eller oppdrag ifm dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Fastnick skrev:

Hvordan merker du det når du får "svar"? 

Uansett; Koronapandemien har ingenting med åndelighet å gjøre. Det er ingen skjulte hentydninger, budskap eller oppdrag ifm dette. 

Jeg får svar inni hodet, en stemme som ikke er min. Merker det veldig godt når det ikke er min stemme eller mine tanker, det skiller seg ut. 

Sa i dag til min mann at det kunne være illuminati, da sa han "Nei nå må du gi deg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg får svar inni hodet, en stemme som ikke er min. Merker det veldig godt når det ikke er min stemme eller mine tanker, det skiller seg ut. 

Sa i dag til min mann at det kunne være illuminati, da sa han "Nei nå må du gi deg". 

Enig med mannen din! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

 

Sa i dag til min mann at det kunne være illuminati, da sa han "Nei nå må du gi deg". 

Det med illuminati er det noe du har lest om i alternative medier? Vet du hva Illuminati egentlig var? Kanskje du burde forske litt på emnet i stedet for å ta det som god fisk det alternativ bevegelsen/konspirasjonsbevegelsen sier?

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det med illuminati er det noe du har lest om i alternative medier? Vet du hva Illuminati egentlig var? Kanskje du burde forske litt på emnet i stedet for å ta det som god fisk det alternativ bevegelsen/konspirasjonsbevegelsen sier?

Anonymkode: 36abc...4ae

Har lest om det i bøker og sett på youtube videoer,det kalles også eliten. Noen skrev om det på FB for noen dager siden, jeg blir litt påvirket av sånt. 

Men jeg vet hva det var fra begynnelsen av ja, en hemmelig organisasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

 

Men jeg vet hva det var fra begynnelsen av ja, en hemmelig organisasjon. 

De stod for opplysning. De var motstandere av tvang i religionen.

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De stod for opplysning. De var motstandere av tvang i religionen.

Anonymkode: 36abc...4ae

Det stemmer, det virket som de gjorde en god jobb før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det opprinnelige Illuminati er dødt for lenge siden. Kanskje noen har moro med å lage nye, men eliten hva er det for noe? Tror du milliardærer og slikt samles og klekker ut planer for å gi deg hallusinose? Hva er du for dem`? Hva ville de oppnå med å gi deg stemmer i hodet?

 

Dette er jeg veldig nyskjerrig på.....

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kanskje trenger vi en "scapegoat", akkurat som de gamle israelerne. Jeg har også vært der att jeg tror noen andre er årsak til min misære.

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De stod for opplysning. De var motstandere av tvang i religionen.

Anonymkode: 36abc...4ae

Det lille jeg har fått med meg av hva Illuminati skal være, så er det en elite av verdens mektigste menn og kvinner som styrer verden på en skjult måte. Vi tror vi har kontrollen selv og at ting som skjer i verden er tilfeldigheter og personlige valg. Men i virkeligheten er det Illuminati som holder i trådene og styrer alt. Målet er verdensherredømme. Den eneste over dem Satan, sier noen andre religiøse fanatikere. Lucifer betyr lysbringeren eller noe sånt. Og det er Satan som skal overta hele verden og være den øverste leder. 

Eller tar jeg helt feil, nå? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Fastnick skrev:

Det lille jeg har fått med meg av hva Illuminati skal være, så er det en elite av verdens mektigste menn og kvinner som styrer verden på en skjult måte. Vi tror vi har kontrollen selv og at ting som skjer i verden er tilfeldigheter og personlige valg. Men i virkeligheten er det Illuminati som holder i trådene og styrer alt. Målet er verdensherredømme. Den eneste over dem Satan, sier noen andre religiøse fanatikere. Lucifer betyr lysbringeren eller noe sånt. Og det er Satan som skal overta hele verden og være den øverste leder. 

Eller tar jeg helt feil, nå? 😂

Det er nok de alternativ troendes versjon av saken ja. Men det var ikke det opprinnelige og ekte illuminati. Det var opprinnelig en opplysnings order som opererte for å spre opplysning. De fantes. Se på wikipedia.

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...