Gå til innhold

Redd for anarki


Cesium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det opprinnelige Illuminati er dødt for lenge siden. Kanskje noen har moro med å lage nye, men eliten hva er det for noe? Tror du milliardærer og slikt samles og klekker ut planer for å gi deg hallusinose? Hva er du for dem`? Hva ville de oppnå med å gi deg stemmer i hodet?

 

Dette er jeg veldig nyskjerrig på.....

Anonymkode: 36abc...4ae

Jeg vil helst ikke diskutere dette nå da det tar meg lenger vekk fra alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt , snakker vi om illuminati nå? Hva har de med korona å gjøre? Har ikke tenkt på at de kan stå bak. Sorry har litt konsentrasjonsproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg får svar inni hodet, en stemme som ikke er min. Merker det veldig godt når det ikke er min stemme eller mine tanker, det skiller seg ut. 

Sa i dag til min mann at det kunne være illuminati, da sa han "Nei nå må du gi deg". 

Illuminati snakker inne i hodet ditt, seriøst? Tror du bør vurdere å øke dosen.

Anonymkode: 3933c...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
58 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil helst ikke diskutere dette nå da det tar meg lenger vekk fra alt. 

Ok, jeg skal ikke diskutere det mer med deg. :)

Anonymkode: 36abc...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...