Gå til innhold

Er jeg i risikogruppe eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er også litt i risikogruppen. Jeg har litt høyt blodtrykk. Det er under kontroll med medisiner.

Jeg spurte også FHI om jeg var i risiko, da svarte de att det er "særlig eldre i risikogruppene som kan få alvorlig sykdom".

 

Legen min ringte meg i dag, og sa att jeg måtte komme meg litt ut av leiligheten min. Att jeg hadde litt høyt blodtrykk var ikke så farlig MTP virus mente hun. Snakk om snill lege, ringer meg hjem og greier. Synd hun bare er vikar. Super lege, får meg alltid i bedre humør, og til å se lysere på ting.

Anonymkode: fd8ee...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også litt i risikogruppen. Jeg har litt høyt blodtrykk. Det er under kontroll med medisiner.

Jeg spurte også FHI om jeg var i risiko, da svarte de att det er "særlig eldre i risikogruppene som kan få alvorlig sykdom".

 

Legen min ringte meg i dag, og sa att jeg måtte komme meg litt ut av leiligheten min. Att jeg hadde litt høyt blodtrykk var ikke så farlig MTP virus mente hun. Snakk om snill lege, ringer meg hjem og greier. Synd hun bare er vikar. Super lege, får meg alltid i bedre humør, og til å se lysere på ting.

Anonymkode: fd8ee...311

Så fint du har en sånn lege. Jeg vet ikke hva legen min heter engang nå. 

 

Anonymkode: 73480...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, kupton skrev:

Til TS: Her får du svaret. https://koronasjekk.no/

Ifølge denne skal jeg vurderes testes for korona. Men tviler på at de gidde det i praktis når jeg har milde symptomer og er langt under 80 år. 

Anonymkode: 73480...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også litt i risikogruppen. Jeg har litt høyt blodtrykk. Det er under kontroll med medisiner.

Jeg spurte også FHI om jeg var i risiko, da svarte de att det er "særlig eldre i risikogruppene som kan få alvorlig sykdom".

 

Legen min ringte meg i dag, og sa att jeg måtte komme meg litt ut av leiligheten min. Att jeg hadde litt høyt blodtrykk var ikke så farlig MTP virus mente hun. Snakk om snill lege, ringer meg hjem og greier. Synd hun bare er vikar. Super lege, får meg alltid i bedre humør, og til å se lysere på ting.

Anonymkode: fd8ee...311

Ringte du koronatelefonen?

Anonymkode: 73480...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint du har en sånn lege. Jeg vet ikke hva legen min heter engang nå. 

 

Anonymkode: 73480...af5

Ja, hun er super. Så blid og hjelpsom. Makeløs. Men hun er dessverre bare vikar. Har ikke møtt min egentlige FL. Byttet i fjor.

Anonymkode: fd8ee...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringte du koronatelefonen?

Anonymkode: 73480...af5

Ps. De skriver mye det samme. DVS det som står på hjemmesiden. Det er bare en gang jeg fikk det der "særlig eldre i risikogruppen risikerer alvorlig sykdom". Men det var da noe.

Anonymkode: fd8ee...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en datter som har hatt forkjølelsesastma.  Hun gikk på faste medisiner fra hun var liten. Hun er voksen og har sluttet med medisiner fordi hun har vokst mye av astmaen ifra seg. Jeg håper at hun vil takle en korona infeksjon.  Hun isolerer seg nå. 

Anonymkode: 35ab2...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...