Gå til innhold

Blir du også stressa?


Gondor

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stresser veldig for tiden. Sliter svært meget på det psykiske plan, men å få hjelp nå i disse corona-tider er håpløst😔

Anonymkode: 319e3...e1c

Vi får gå i dvale frem til neste år, det går faktisk an å putte hjernen i dvale og la alt bare sveve forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
21 timer siden, Gondor skrev:

Jeg blir skikkelig stresset av denne situasjonen, selv om jeg ser nyheter kun en gang om dagen. Jeg går rundt med en klump i magen hele tiden. Jeg gikk tur sammen med min sønn i dag, i skogen og ved sjøen. Masse blomster og løvsprett. Nydelig var det! Men allikevel klarer jeg ikke å roe meg helt ned. Da jeg kom hjem snakket jeg med en venninne som bare snakket om viruset. Jeg prøvde å dreie samtalen over på noe annet, men det nyttet ikke. Jeg har veldig behov for å snakke om noe annet enn den situasjonen vi er oppe i.

Hvordan finner jeg roen?

Jeg blir også stresset av det. Det skulle bare mangle. I tillegg er jeg allerede møkk lei av å jobbe, sove, trene og slappe av i samme hus. Lei av at alle planer for påske, 17. mai, konfirmasjon etc går i vasken på ubestemt tid. Jeg er også lei av alle nyhetene, som jeg samtidig ikke klarer å la være å lese. Folk blir oppsagt på jobben min nå (synes det er litt kjapt å ikke heller permittere, men men.). Jeg tror de fleste er enige om at korona SUGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
59 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg blir også stresset av det. Det skulle bare mangle. I tillegg er jeg allerede møkk lei av å jobbe, sove, trene og slappe av i samme hus. Lei av at alle planer for påske, 17. mai, konfirmasjon etc går i vasken på ubestemt tid. Jeg er også lei av alle nyhetene, som jeg samtidig ikke klarer å la være å lese. Folk blir oppsagt på jobben min nå (synes det er litt kjapt å ikke heller permittere, men men.). Jeg tror de fleste er enige om at korona SUGER.

Jeg merker det også. 

Det er liksom ingen glede i sikte lenger :(

Håper dette tar slutt snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg merker det også. 

Det er liksom ingen glede i sikte lenger :(

Håper dette tar slutt snart. 

Gledene ribbes ja, en etter en😓 Samtidig greit å få visshet i stedet for å lure på om noe blir eller ei, hver gang en ny kansellering eller begrensning detter inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg merker det også. 

Det er liksom ingen glede i sikte lenger :(

Håper dette tar slutt snart. 

Nå får du kjenne på med hvordan det er å leve med en psykisk lidelse. 

Anonymkode: e40c9...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du kjenne på med hvordan det er å leve med en psykisk lidelse. 

Anonymkode: e40c9...f53

Også vi med psykiske lidelser har da noe å glede seg til/over..? Ikke alle/alltid, men likevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så bekymret eller stresset ,hadde jeg vært gammel eller kronisk syk der sjansen for å dø var skyhøy så hadde saken vært annerledes.  Eller tenk om det hadde vært ebola, det hadde vært en virkelig katastrofe. Det er lov å være urolig men prøv å se ting i et større perspektiv. 

Anonymkode: 34c95...472

Jeg tenker også på de gamle og nettopp mest pga dem er jeg glad for at det allerede ser ut til at vi har viruset ( og at vi er mildt rammet selvfølgelig )og kan få gjort oss ferdig med det. Da blir det litt hyggeligere å være dem når vi kan besøke dem igjen. 

Min svigerfar har nettopp blitt enkemann og ingen besøker han. 

Ingen pensjonstreff lenger og ingen besøk av barn, svigerbarn og barnebarn. 

Sånn sett er jeg glad det ikke drar ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du kjenne på med hvordan det er å leve med en psykisk lidelse. 

Anonymkode: e40c9...f53

Ha ha , håper du ikke blir fornærmet over at lo høyt nå. 

Jeg er veldig langt unna en psykisk lidelse enda altså. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ha ha , håper du ikke blir fornærmet over at lo høyt nå. 

Jeg er veldig langt unna en psykisk lidelse enda altså. 🙂

Det er ingenting å skamme seg over at du sliter, og ikke finner noen glede i sikte. 

Anonymkode: e40c9...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting å skamme seg over at du sliter, og ikke finner noen glede i sikte. 

Anonymkode: e40c9...f53

Jeg satte ting på spissen, men nå er hjemmekontoret stengt for i dag og jeg  skal jeg ut i sola ☀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...