Gå til innhold

Er redd.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Måtte stå opp nå pga vondt i lungene, dette er ikke psykisk kjenner jeg. Lurer på om jeg har kreft,er så redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Måtte stå opp nå pga vondt i lungene, dette er ikke psykisk kjenner jeg. Lurer på om jeg har kreft,er så redd. 

Jeg mener ikke å bagatellisere, men vil likevel trekke fram to ting:

Smerter i brystet er ikke noe typisk tidlig symptom på lungekreft. 

https://kreftlex.no/Lungekreft/BAKGRUNN/Symptomer?CancerType=Lunge

De fleste av oss lar pusten og lungene klare seg selv til vanlig. De siste ukene har vi blitt ekstremt oppmerksomme på akkurat disse tingene / funksjonene. Selv helt friske personer vil fort kjenne litt av hvert hvis de begynner å tenke på hvert eneste åndedrag. Prøv å finne noe å være opptatt av, helst noe som krever konsentrasjon og tar litt tid, så tenker jeg smertene demper seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, laban skrev:

Jeg mener ikke å bagatellisere, men vil likevel trekke fram to ting:

Smerter i brystet er ikke noe typisk tidlig symptom på lungekreft. 

https://kreftlex.no/Lungekreft/BAKGRUNN/Symptomer?CancerType=Lunge

De fleste av oss lar pusten og lungene klare seg selv til vanlig. De siste ukene har vi blitt ekstremt oppmerksomme på akkurat disse tingene / funksjonene. Selv helt friske personer vil fort kjenne litt av hvert hvis de begynner å tenke på hvert eneste åndedrag. Prøv å finne noe å være opptatt av, helst noe som krever konsentrasjon og tar litt tid, så tenker jeg smertene demper seg. 

Det er bra du bagatelliserer for jeg var livredd, det hjalp å ta to vival...da sovnet jeg igjen og. Snakker mye på telefonen med ei som er hysterisk, det gjør vel noe med meg. Har sagt hun kan ringe psykisk helse,jeg blir jo redd selv. Og det var ryggen det var så vondt i, og kjente det når jeg pustet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen god følelse. Det ordner seg sikkert.

Anonymkode: 2b93a...d47

Det hjalp å ta vival, var livredd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror de fleste går rundt å kjenner på ubehag nå om dagen stjernestøv, du er ikke alene om det. Håper du får slappet litt av også, husk at selv om du skulle få viruset så blir de aller fleste av oss helt fin igjen :) 

Anonymkode: e2ea6...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste går rundt å kjenner på ubehag nå om dagen stjernestøv, du er ikke alene om det. Håper du får slappet litt av også, husk at selv om du skulle få viruset så blir de aller fleste av oss helt fin igjen :) 

Anonymkode: e2ea6...d3b

Takk :) 

Ser for meg det verste om jeg skulle få det,det er ikke lett å snu de tankene men får prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
59 minutter siden, Hodestups skrev:

Vondt i lungene og tung pust? Eller bare vondt i lungene? 

Vondt i lungene og tung pust, ble skikkelig redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er redd jeg skal få det i natt igjen, hva er dette? Hvordan kan det være psykisk? Er det det eller er det fysisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, du er ikke over 80 år!

Anonymkode: 10ef5...5be

Nei jeg er jo ikke det, men vil det si at jeg er trygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Vondt i lungene og tung pust, ble skikkelig redd. 

Åja, men det har gått over raskt? Da er det nok ikke noe alvorlig skal du se. Jeg er ikke en av dem som liker å si at det kan være angst, men akkurat nå tenker jeg at det kan være det. 

Hvis jeg kjenner etter har jeg vondt i lungene, jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg er jo ikke det, men vil det si at jeg er trygg?

Bruk fornuften din, og ikke angsten, når du tenker og snakker og skriver. Djizzz...

Anonymkode: 10ef5...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Åja, men det har gått over raskt? Da er det nok ikke noe alvorlig skal du se. Jeg er ikke en av dem som liker å si at det kan være angst, men akkurat nå tenker jeg at det kan være det. 

Hvis jeg kjenner etter har jeg vondt i lungene, jeg også. 

Det gikk over etter en stund, det hjalp jo å ta vival i natt. Det murrer i lungene fremdeles, du har vondt du også ja. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk fornuften din, og ikke angsten, når du tenker og snakker og skriver. Djizzz...

Anonymkode: 10ef5...5be

Ok. Det er ikke alltid så lett det, angsten kan overta hele meg den. Og når jeg våkner av vondt i lungene blir jeg redd, det tror jeg alle hadde blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er redd jeg skal få det i natt igjen, hva er dette? Hvordan kan det være psykisk? Er det det eller er det fysisk?

Det er slitsomt å være redd.

Tror nok at det er mest psykisk. En kan tenke seg fysisk syk.
Håper du får en god natt uten alt for mange bekymringer.
 

 

Anonymkode: 4dce8...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det gikk over etter en stund, det hjalp jo å ta vival i natt. Det murrer i lungene fremdeles, du har vondt du også ja. Uff.

Jeg har alltid vondt :) et eller annet sted. Riksen har gitt meg opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slitsomt å være redd.

Tror nok at det er mest psykisk. En kan tenke seg fysisk syk.
Håper du får en god natt uten alt for mange bekymringer.
 

 

Anonymkode: 4dce8...d9c

Ja det er veldig slitsomt med den angsten,håper jo at det er psykisk da. Da er det ikke kreft eller corona. 

Jo takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...