Gå til innhold

Er redd.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
6 minutter siden, Hodestups skrev:

Jeg har alltid vondt :) et eller annet sted. Riksen har gitt meg opp :P

Ok. Ja jeg og pleier å ha vondt både her og der, det fysiske og det psykiske henger vel sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg og pleier å ha vondt både her og der, det fysiske og det psykiske henger vel sammen. 

Ja, det psykiske og det fysiske henger sammen.

Det eneste jeg vet at vival kan hjelpe for, er muskelsmerter. Så når vival hjalp mot smerter i lungene, så vil jeg tro at det enten kan ha vært muskulært eller angst. Men nå er ikke jeg helsepersonell da.

I disse dager tror jeg det er mange som spenner seg mer enn vanlig og da kommer det også oftere muskelsmerter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ja, det psykiske og det fysiske henger sammen.

Det eneste jeg vet at vival kan hjelpe for, er muskelsmerter. Så når vival hjalp mot smerter i lungene, så vil jeg tro at det enten kan ha vært muskulært eller angst. Men nå er ikke jeg helsepersonell da.

I disse dager tror jeg det er mange som spenner seg mer enn vanlig og da kommer det også oftere muskelsmerter. 

 

Ok. Hadde vondt før og i lungene, da sa legen jeg hadde muskelkuter baki der og derfor hadde vondt. Det var vondt å puste også, men vet jo ikke om jeg har det nå. Tror jeg tar vival når jeg legger meg i kveld. 

Ja folk spenner seg vel i kroppen av alt dette virus greiene. Satt nå litt ute i sola i dag, det var godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hadde vondt før og i lungene, da sa legen jeg hadde muskelkuter baki der og derfor hadde vondt. Det var vondt å puste også, men vet jo ikke om jeg har det nå. Tror jeg tar vival når jeg legger meg i kveld. 

Ja folk spenner seg vel i kroppen av alt dette virus greiene. Satt nå litt ute i sola i dag, det var godt. 

Så bra at du satt ute i sola i dag, det gjorde jeg også. Det var ordentlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Så bra at du satt ute i sola i dag, det gjorde jeg også. Det var ordentlig godt.

Godt å sitte ute i sola, skal gjøre det i morgen også med brus og drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg og pleier å ha vondt både her og der, det fysiske og det psykiske henger vel sammen. 

Ja :) Dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 20.3.2020 den 11.23, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste går rundt å kjenner på ubehag nå om dagen stjernestøv, du er ikke alene om det. Håper du får slappet litt av også, husk at selv om du skulle få viruset så blir de aller fleste av oss helt fin igjen :) 

Anonymkode: e2ea6...d3b

Enig med deg. Jeg går rundt å kjenner etter i kroppen også. Jeg tror mange gjør det. 

Anonymkode: 275ac...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...