Gå til innhold

Å spre smitte bevisst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på hva som feiler de som bevisst prøver å smitte andre ned Coronaviruset?

Leser jo om folk som hoster andre i ansiktet, smører spytt på heisknappene, møter opp i sosiale sammenhenger, osv. 

Noen hoster folk i ansiktet bare for å skremme også, uten at de har viruset.

Hva feiler det sånne folk? Skriver her på psykiatriforumet siden jeg tror det må ha med alvorlig sinnslidelse å gjøre. Dyssosiale mennesker kanskje. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Forstår ikke det, så en som hadde hostet på noen på et tog. Han ble møtt av poilitiet men hadde ikke corona, det må være for å spre frykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er alltid noen utskudd som ønsker å provosere. Jeg aner ikke om det er et rop om hjelp eller en bønn om å få juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan også være de har asperger og ikke forstår at det ikke er noe morsomt.

Anonymkode: b66d4...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også være de har asperger og ikke forstår at det ikke er noe morsomt.

Anonymkode: b66d4...6ed

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene burde fått et nakkeskudd av politiet på åpen gate. Eventuelt sitte i gapestokk noen timer først for å bli pisset og spyttet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, ISW skrev:

Disse menneskene burde fått et nakkeskudd av politiet på åpen gate. Eventuelt sitte i gapestokk noen timer først for å bli pisset og spyttet på. 

Litt overrasket  over at det er deg som formulerer deg slik 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Litt overrasket  over at det er deg som formulerer deg slik 😱

Litt satire og ikke helt bokstavelig ment skjønner du kanskje (og kanskje ikke). Men disse menneskene (brønnpissere) er virkelig de jeg hater mest i hele verden. Faktisk mer enn Mullah Krekar og Donald Trump til sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 minutter siden, ISW skrev:

Litt satire og ikke helt bokstavelig ment skjønner du kanskje (og kanskje ikke). Men disse menneskene (brønnpissere) er virkelig de jeg hater mest i hele verden. Faktisk mer enn Mullah Krekar og Donald Trump til sammen. 

Jeg er enig med altså, bare uvant å se deg ordlegge deg slik 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Jeg er enig med altså, bare uvant å se deg ordlegge deg slik 😀

Hmmm så du er enig  med en som mener offentlig henrettelse er ok? I et sivilisert samfunn som Norge hvor dødsstraff ikke finnes? 

Dere er jo like  slemme  som de som sprer smitte bevisst dere da. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er enig med altså, bare uvant å se deg ordlegge deg slik 😀

Jeg kan forstå folk som gjør kriminelle handlinger for egen vinning. Jeg liker det ikke, men jeg forstår det i noen tilfeller.

Mennesker som derimot gjør kriminelle handlinger uten noen vinning men kun for å skade andre, klarer jeg ikke å se hvorfor skal ha noen plass i samfunnet i det hele tatt. 

Men til anonyme aspeløv her: Nei, jeg mener egentlig ikke at jeg ønsker et samfunn hvor politiet skyter folk uten dom. La meg moderere meg til å si at de burde settes på livstid i et mørkt fangehull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Aspeløv fordi man synes det er litt drøyt å ønske nakkeskudd, faktisk. 😂 

Anonymkode: 6e96e...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, ISW skrev:

Men til anonyme aspeløv her: Nei, jeg mener egentlig ikke at jeg ønsker et samfunn hvor politiet skyter folk uten dom. La meg moderere meg til å si at de burde settes på livstid i et mørkt fangehull. 

Du hadde passet bra som statsleder i et eller annet korrupt, råttent land. Der kunne du ha mesket deg i lidelser du selv påførte mennesker du valgte deg ut.

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aspeløv fordi man synes det er litt drøyt å ønske nakkeskudd, faktisk. 😂 

Anonymkode: 6e96e...f92

Nei, fordi dere er hysteriske og ikke forstår at ting kan settes på spissen. 

F.eks hvis noen foreslår å kutte av overgripere kjønnsorganene, så er det mer et uttrykk for hat og et språklig bilde enn en faktisk handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde passet bra som statsleder i et eller annet korrupt, råttent land. Der kunne du ha mesket deg i lidelser du selv påførte mennesker du valgte deg ut.

Anonymkode: 1a48f...32e

Som sagt: Anonyme aspeløv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aspeløv fordi man synes det er litt drøyt å ønske nakkeskudd, faktisk. 😂 

Anonymkode: 6e96e...f92

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, kupton skrev:

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig.

Ai ai,, for et visdomsord, du. Det forandret jo alt....

Anonymkode: 6e96e...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, ISW skrev:

Som sagt: Anonyme aspeløv 😅

Hvis du må ty til ab-hets og aspeløvbeskydlninger, så sier det litt. 

Anonymkode: 6e96e...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...