Gå til innhold

Å spre smitte bevisst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du må ty til ab-hets og aspeløvbeskydlninger, så sier det litt. 

Anonymkode: 6e96e...f92

Vil si at det var dere anonyme som startet hetsen, gitt. Om ikke du, så ...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm så du er enig  med en som mener offentlig henrettelse er ok? I et sivilisert samfunn som Norge hvor dødsstraff ikke finnes? 

Dere er jo like  slemme  som de som sprer smitte bevisst dere da. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Ro ned nå, jeg tror ikke ISW mente det. Bare et uttrykk for sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å som jeg ønsker at Norge A/S snart er oppe og går igjen.

Da får kanskje enkelte noe å fylle dagene med, istedenfor å sitte her å skrive .......... 

Anonymkode: 0e0eb...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ro ned nå, jeg tror ikke ISW mente det. Bare et uttrykk for sinne.

Ja, heller et uttrykk for sinne enn et forsøk på humor.

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, heller et uttrykk for sinne enn et forsøk på humor.

Anonymkode: 1a48f...32e

Jeg opplever at jeg allerede har redegjort for hvorfor jeg skrev som jeg skrev. Samt mitt syn på mennesker som gjør destruktive handlinger kun med formål å skade andre (brønnpissere). 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde passet bra som statsleder i et eller annet korrupt, råttent land. Der kunne du ha mesket deg i lidelser du selv påførte mennesker du valgte deg ut.

Anonymkode: 1a48f...32e

Jeg kan ikke tenke meg noe verre i dagens situasjon enn å bli krenket over et tullete innlegg på et nettforum. 

Anonymkode: 15ee5...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke tenke meg noe verre i dagens situasjon enn å bli krenket over et tullete innlegg på et nettforum. 

Anonymkode: 15ee5...a49

Og dagens situasjon, hvis du mener Corona-hysteriet, er ikke så alvorlig som myndighetene skal ha det til. En ting blir ikke mer sant av at alle verdens ledere sier det er sant. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, ISW skrev:

Jeg opplever at jeg allerede har redegjort for hvorfor jeg skrev som jeg skrev. Samt mitt syn på mennesker som gjør destruktive handlinger kun med formål å skade andre (brønnpissere). 
 

Du fremstår i dine svar som en aggressiv person, ikke bare i denne tråden, men generelt.

Anonymkode: 0e0eb...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår i dine svar som en aggressiv person, ikke bare i denne tråden, men generelt.

Anonymkode: 0e0eb...258

Merkelig. Det er kun anonyme brukere på DOL som mener det. Ingen rundt meg og såvidt jeg kan huske ingen med navn her.

Med det sagt: Å være tydelig er ikke å være aggressiv.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er enig med altså, bare uvant å se deg ordlegge deg slik 😀

Puh

bra du er enig med deg selv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva som feiler de som bevisst prøver å smitte andre ned Coronaviruset?

Leser jo om folk som hoster andre i ansiktet, smører spytt på heisknappene, møter opp i sosiale sammenhenger, osv. 

Noen hoster folk i ansiktet bare for å skremme også, uten at de har viruset.

Hva feiler det sånne folk? Skriver her på psykiatriforumet siden jeg tror det må ha med alvorlig sinnslidelse å gjøre. Dyssosiale mennesker kanskje. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Hei

Det er nærliggende tenke dyssosiale trekk.

Kanskje er det korrekt... men grunnene for at noen, vel å merke relkativt få, velger slike dyssosiale handlinger og sprer frykt, er jo svært mange og ulike.

leste i dag om at FBI advarer om at høyreekstreme grupperinger vil bruke taktikken, «spre corona» for å ramme jøder, minoriteter og innvandrere, ... vet ikke om alle disse høyreekstreme er dyssosiale..

men en form for galskap er det i hvertfall, tenke så nesekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår i dine svar som en aggressiv person, ikke bare i denne tråden, men generelt.

Anonymkode: 0e0eb...258

Det er bare du som er snurt. 

Anonymkode: 15ee5...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bambionice
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår i dine svar som en aggressiv person, ikke bare i denne tråden, men generelt.

Anonymkode: 0e0eb...258

Husk at en på seg selv ikke kjenner andre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vært borti en sånn en. Jeg satt på bussen og på bjerke kom det på en radmager illsint junkie. Han skrek og hoiet, og hostet på folk mens han ropte salmonella salmonella. Han truet en kvinne som satt på setet han helst ville ha. Og han oppførte seg som en bavian. Barn ble redde og ingen av oss voksne gjorde noe. 45 kg narkoman kunne jeg sikkert banket, men jeg var mer bekymret for om han hadde kniv på seg. Dette var imidlelrtidig ett par år siden. Så ingen pandemi. Men att en slik person får gå løs, det forundrer meg, og sier litt om hvor tafatt det er her til lands.

 

Jeg skriver under AB fordi jeg er faktisk litt skamfull på att jeg ikke kastet han av. Men situasjonen kom brått på. Jeg trodde jeg ville reagert, men der fikk selvfølelsen seg en knekk.

Anonymkode: 5e49e...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke tenke meg noe verre i dagens situasjon enn å bli krenket over et tullete innlegg på et nettforum. 

Anonymkode: 15ee5...a49

Men hva får deg til å tro at jeg er krenket? For alt du vet kan det bare være tull det jeg skrev til ISW også. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, ISW skrev:

Vil si at det var dere anonyme som startet hetsen, gitt. Om ikke du, så ...32e

Det er ingen som hetser i tråden her så vidt jeg kan se. Det jeg skrev om deg var ikke verre enn det du skrev om disse brønnpisserne. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som hetser i tråden her så vidt jeg kan se. Det jeg skrev om deg var ikke verre enn det du skrev om disse brønnpisserne. 

Anonymkode: 1a48f...32e

Er du en brønnpisser selv da, eller er det en annen grunn til at du tok dette så fryktelig personlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, ISW skrev:

Er du en brønnpisser selv da, eller er det en annen grunn til at du tok dette så fryktelig personlig? 

Eh... Du tok det jo veldig personlig selv det jeg skrev om deg.. 😝

 

Anonymkode: 1a48f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh... Du tok det jo veldig personlig selv det jeg skrev om deg.. 😝

 

Anonymkode: 1a48f...32e

Jeg tar det litt personlig når du har personlige meninger om meg og at jeg burde ledet et diktatur. Meg bekjent har jeg aldri kommet med noen angrep mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...