Gå til innhold

Middag!


Hodestups

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Hodestups skrev:

Nam. Husker mamma lagde med grillmatrester... det var så digg. Aldri skjønt åssen ho lager den uten at den blir melen :)

Sauser med mel i må koke i 5 min for å få bort melsmaken. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Takk for du spurte akkurat i går. Vi hadde en indisk vegetarrett laget fra grunnen av.

Ellers går det mye i kjappe løsninger på hverdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Sauser med mel i må koke i 5 min for å få bort melsmaken. 😊

Har prøvd det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gammel_doler skrev:

Jeg spiser knapt for tiden så det var bedre enn ingenting. 😅

Antakeligvis :) Idag er det vaffeldagen. Kanskje det frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Shira! skrev:

Jeg elsker pasta i alle varianter, alt fra sauser jeg lager selv til Dolmio 😄 

Jeg prøver å putte mye grønnsaker i pastasausene, slik at det blir litt sunne greier oppi for å bøte litt på hyppigheten av pasta til middag 🙈

Jeg prøver å ha rikelig med grønnsaker til alle middagene, men ikke alltid like flink, var ikke flink i dag. Jeg spiser nye grønnsaker utenom da, det hjelper jo på. 
Hadde trodd vi kom til å lage mer mat når vi er hjemme alle, men det har blitt litt motsatt, blitt giddalause. Så prøver å holde middagsplaner vi har.

Tandori er godt! Jeg elsker naanbrød. Og sånn mangochutney. Tror jeg har alt utenom brød, da setter jeg det på lista. Må uansett på butikken, sønnen hadde handlelista i dag, vi hadde ymse hell på hva som kom oppi korga 😂

 

 

Jeg og. Pasta er bare rett og slett digg!

Og ris.. pasta og ris vil jeg sidestille.

Var det utsolgt :P? Jeg var i matbutikken i går og reagerte sterkt på PRISØKNINGEN... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Takk for du spurte akkurat i går. Vi hadde en indisk vegetarrett laget fra grunnen av.

Ellers går det mye i kjappe løsninger på hverdager. 

Det hørtes godt ut. Indisk er en av mine favorittkjøkken.

Ja, det gjør det forsåvidt her og, har masse Toro-poser liggende for å si det sånn og 1 av dem skal til pers nettopp idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jobbet og kom hjem sent. Laget baguetter med salat i og skinke. Enkelt :)

Anonymkode: a641a...226

Og veldig godt :) Husker jeg pleide å lage med skinke, ost, salat, majones, masse løk, tomat og agurk. Litt som big bite sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler
17 minutter siden, Hodestups skrev:

Antakeligvis :) Idag er det vaffeldagen. Kanskje det frister.

Godt forslag, men nei takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hodestups skrev:

Har dere ukesmenyer? Det har jeg. 

Ja, har ikke skrevet meny denne uka, men siden vi har godt med mat og menyforslag fra tidligere så er det enkelt å finne på fra dag til dag uansett. :) Jeg har hjemmekontor og gubben er på jobb så han er heldig og kommer til ferdig middag på ettermiddagene. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hodestups skrev:

Jeg og. Pasta er bare rett og slett digg!

Og ris.. pasta og ris vil jeg sidestille.

Var det utsolgt :P? Jeg var i matbutikken i går og reagerte sterkt på PRISØKNINGEN... 

Pasta vinner, men liker god ris også. Kjøper sekker med enten basmati eller jasmin på asiatiske butikker.

 

Neida, ikke utsolgt, eller dvs det var bare to glass med Dolmio i hylla, det la jeg merke til.

Vi surret, derav mangler i korga 😂 Han skulle lese opp, hente noe, jeg noe, så ble det svikt en eller annen plass, sikkert fordi vi begynte å prate om noe helt annet enn handlelista. Lenge siden sønnen har vært hjemme så lenge, så det er litt godt å være sammen, selv på noe så kjedelig som handletur.

Jeg la ikke merke til pris, men skal se etter neste gang. Jeg så rett og slett ikke på prisene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...