Gå til innhold

Synes livet er vanskelig


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fastnick

Det kunne virke litt kryptisk det jeg svarte en bruker tidligere i tråden, så jeg lar det stå til og innlemmer dere andre også.

Greia er at jeg har vært utro mot mannen min. Jeg har truffet en mann (ingen herfra) flere ganger for sex, og tenker at jeg nå får straffen min. Selv om mannen min ikke vet om dette, så føler jeg likevel at jeg må gjøre opp for meg i form av å stelle og ordne for ham nå. Jeg skylder mannen min dette ikke sant? Eller er jeg helt på jordet når jeg tenker sånn? 

Noen innspill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Fastnick skrev:

Det kunne virke litt kryptisk det jeg svarte en bruker tidligere i tråden, så jeg lar det stå til og innlemmer dere andre også.

Greia er at jeg har vært utro mot mannen min. Jeg har truffet en mann (ingen herfra) flere ganger for sex, og tenker at jeg nå får straffen min. Selv om mannen min ikke vet om dette, så føler jeg likevel at jeg må gjøre opp for meg i form av å stelle og ordne for ham nå. Jeg skylder mannen min dette ikke sant? Eller er jeg helt på jordet når jeg tenker sånn? 

Noen innspill? 

Jeg synes du skal håndtere mannen din og hans sykdom helt uavhengig av hva du har gjort. Det er ting som absolutt ikke har noen ting med hverandre å gjøre.

Med det sagt: Det er vel helt vanlig at man gjør sånt hvis man har et seksuelt behov som ikke kan dekkes pga sykdom hos partneren. Jeg synes ikke du skal dømme deg selv for det i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fastnick skrev:

Det kunne virke litt kryptisk det jeg svarte en bruker tidligere i tråden, så jeg lar det stå til og innlemmer dere andre også.

Greia er at jeg har vært utro mot mannen min. Jeg har truffet en mann (ingen herfra) flere ganger for sex, og tenker at jeg nå får straffen min. Selv om mannen min ikke vet om dette, så føler jeg likevel at jeg må gjøre opp for meg i form av å stelle og ordne for ham nå. Jeg skylder mannen min dette ikke sant? Eller er jeg helt på jordet når jeg tenker sånn? 

Noen innspill? 

Nei, jeg synes ikke du skylder mannen din å stelle ham. Hans sykdom og behov for hjelp, er ikke straff av deg. 

Du må kanskje vurdere om utroskapen er verdt det det medfører for deg totalt sett, dvs. den dårlige samvittigheten og kvalene. 

Både du og din mann fortjener best mulige liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ISW skrev:

 

Med det sagt: Det er vel helt vanlig at man gjør sånt hvis man har et seksuelt behov som ikke kan dekkes pga sykdom hos partneren. Jeg synes ikke du skal dømme deg selv for det i det hele tatt. 

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men for meg ville det ha vært utelukket. Jeg tror den syke ofte lider enda mer enn partneren over sin manglende evne. Det betyr ikke at jeg fordømmer trådstarter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...