Gå til innhold

Visdomstann og bitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg er 18 år og begynner nå å få problemer med den ene visdomstannen nede. Når jeg biter klarer jeg ikke å bite helt ned uten å bite tannkjøtt med visdomstanna oppe. Jeg har også lagt merke til at det er en liten flip av kjøtt fra kinnet som har havnet over visdomstanna

Anonymkode: 7183f...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg er 18 år og begynner nå å få problemer med den ene visdomstannen nede. Når jeg biter klarer jeg ikke å bite helt ned uten å bite tannkjøtt med visdomstanna oppe. Jeg har også lagt merke til at det er en liten flip av kjøtt fra kinnet som har havnet over visdomstanna

Anonymkode: 7183f...b94

Er ofte (for) trangt i munnen for visdomstannen, i så fall er det best å fjerne den med en gang. Men du må nok bare høre med en tannlege hva som er tilfellet for din munn

Jeg ventet til jeg var gammel med å fjerne dem og da brukte tannkirurgen 2 timer per tann fordi de satt så utrolig hardt fast, er du ung går det mye fortere å få dem ut ;) 

 

Anonymkode: ca282...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg er 18 år og begynner nå å få problemer med den ene visdomstannen nede. Når jeg biter klarer jeg ikke å bite helt ned uten å bite tannkjøtt med visdomstanna oppe. Jeg har også lagt merke til at det er en liten flip av kjøtt fra kinnet som har havnet over visdomstanna

Anonymkode: 7183f...b94

Nå er vel tannlegene stengt, men når de åpner igjen så få tannlegen til å se på det. Sønnen min fikk slipt ned spisser på en visdomstann som lagde sår i kjeven imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

smerten begynte bare et par dager siden, så jeg lurer på om at det bare er tanna som vokser frem og smerten vil gå bort da?

Anonymkode: 7183f...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...