Gå til innhold

Så når det kommer en coronavirusvaksine, så vil den inneholde en microchip?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Virker ikke helt troverdig den linken der. Vet du att fly  slipper løs chemtrails for å stagge befolkningsveksten :)

Anonymkode: e55e9...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke helt troverdig den linken der. Vet du att fly  slipper løs chemtrails for å stagge befolkningsveksten :)

Anonymkode: e55e9...840

Chemtrails er jo bare tull :)

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

microchip har ingenting med vaksine å gjøre. 

 

..... MEN du kan installere mikrochipper i alle mennesker og bruke dem til å notere ned bevegelsene til alle menneskene slik at du automatisk kan sette alle som har vært i nærheten av en syk person i karantene

Så kanksje du er inne på noe. Asiaterne forsøker noe slik men med mobiler/armbånd etc, men det er jo lettere å lure seg unna, mikrochippen er vanskeligere å lure seg unna, så bra forslag send det til Erna Solberg :)

Anonymkode: 16821...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

microchip har ingenting med vaksine å gjøre. 

 

..... MEN du kan installere mikrochipper i alle mennesker og bruke dem til å notere ned bevegelsene til alle menneskene slik at du automatisk kan sette alle som har vært i nærheten av en syk person i karantene

Så kanksje du er inne på noe. Asiaterne forsøker noe slik men med mobiler/armbånd etc, men det er jo lettere å lure seg unna, mikrochippen er vanskeligere å lure seg unna, så bra forslag send det til Erna Solberg :)

Anonymkode: 16821...65c

Jo, det har det. I aller høyeste grad.

Det er nemlig lett å injisere micro(eller nano-)chips gjennom en vaksine. Enten ved at folk vet det, eller uten at folk vet det. Eller til og med med tvang. Det er snakk om å kontrollere folk.

I verste fall også nekte folk å dra i visse butikker - som kineserne har startet med.

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vær så snill -  vær litt kildekritisk.

Anonymkode: da5c8...57d

Si det om noen år. 

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chemtrails er jo bare tull :)

Anonymkode: 48f2c...1f6

Å, nei. Det visste jeg ikke. Jeg var ironisk :D

Anonymkode: e55e9...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å, nei. Det visste jeg ikke. Jeg var ironisk :D

Anonymkode: e55e9...840

Jeg vet ;)

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kanksje du er inne på noe. Asiaterne forsøker noe slik men med mobiler/armbånd etc, men det er jo lettere å lure seg unna, mikrochippen er vanskeligere å lure seg unna, så bra forslag send det til Erna Solberg :)

Anonymkode: 16821...65c

Jeg kjenner en som har chip i hånden, han bruker den til å låse seg inn på jobb bl.a. :) Jeg er skeptisk, han synes det er kjempepraktisk for nå glemmer han aldri nøkkelen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
41 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kjenner en som har chip i hånden, han bruker den til å låse seg inn på jobb bl.a. :) Jeg er skeptisk, han synes det er kjempepraktisk for nå glemmer han aldri nøkkelen! 

Og så vet myndighetene alt om ham snart :D Kjempesmart.

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill -  vær litt kildekritisk.

Anonymkode: da5c8...57d

Hva er problemet med den nettsiden?

Anonymkode: 9483d...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

microchip har ingenting med vaksine å gjøre. 

 

..... MEN du kan installere mikrochipper i alle mennesker og bruke dem til å notere ned bevegelsene til alle menneskene slik at du automatisk kan sette alle som har vært i nærheten av en syk person i karantene

Så kanksje du er inne på noe. Asiaterne forsøker noe slik men med mobiler/armbånd etc, men det er jo lettere å lure seg unna, mikrochippen er vanskeligere å lure seg unna, så bra forslag send det til Erna Solberg :)

Anonymkode: 16821...65c

Om microchipper skulle fungert slik du skisserer her så betyr det at det måtte ha vært GPS i dem, eller at det må innstaleres NFC lesere overalt, samt disse fungere jo kun på kort avstand (4-20 cm), så de må virkelig befinne seg overalt for at de skulle kunne leses av. Da vil heller aktivitetsarmbånd o.l. være lettere fordi disse kan inneholde en GPS enhet. GPS av typen som ville passet inn i en chip av de som brukes nå ville kostet noen hundre tusen pr enhet og er neppe noe regjering eller noen hadde greid å snike unna på ett budsjett. Alternativet er en chip som kobles opp mot en mobil, men da krever det jo bevist handling igjen. Og om de virkelig går inn for de kan de finne ut lokasjonen din ved hjelp av mobiltelefonen din.

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så vet myndighetene alt om ham snart :D Kjempesmart.

Anonymkode: 48f2c...1f6

Atte hva? Vet myndigheten alt om deg fordi du har tæpping på bankkortet ditt, eller en NFC leser i mobilen? Samme teknologi nemlig, ala den man chipper katter og hunder med. Man må bortimot 4-20 cm i nærheten for å kunne leses av :) Eneste som har informasjon om han fyren er jobben hans som ser når han logger inn, men igjen, det ville de jo hatt med adgangskort også. 

Anonymkode: cb783...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Dette er faktisk ikke tull så vidt jeg kan se. Artikkelen refererer til seriøse kilder og det forskes på å bruke QD til å "markere" hvem som er vaksinert i land uten folkeregister. Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje i nær fremtid.

Quantum dots har ingen ting med microchips å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Gargamel skrev:

Dette er faktisk ikke tull så vidt jeg kan se. Artikkelen refererer til seriøse kilder og det forskes på å bruke QD til å "markere" hvem som er vaksinert i land uten folkeregister. Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje i nær fremtid.

Quantum dots har ingen ting med microchips å gjøre.

 

Selvfølgelig er det ikke tull.

Bill Gates har jo også gått ut og sagt dette her selv, som jeg linket til (reddit).

Vi får se, det er ikke sikkert at man får vite om chippen heller, men blir ufrivillig injisert med det. Det foregår mer bak kulissene enn man skulle tro. Alternativt så vil man bli tvunget.

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativt så vil man bli tvunget.

I beste apokalype-ånd.

Jeg tror på Bibelen og det som står i Joh. åpenbaring om at det i de siste tider før Jesus kommer igjen så vil man ikke kunne kjøpe eller selge uten dette merket. Merket er knyttet opp mot Anti-Krist, og ingen kristne må ta det. De som ikke lar seg tvinge til å ta det vil bli drept. Vi er ikke der enda, men i løpet av en 10 års tid vil det nok være reelt.

Anonymkode: 1e23d...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I beste apokalype-ånd.

Jeg tror på Bibelen og det som står i Joh. åpenbaring om at det i de siste tider før Jesus kommer igjen så vil man ikke kunne kjøpe eller selge uten dette merket. Merket er knyttet opp mot Anti-Krist, og ingen kristne må ta det. De som ikke lar seg tvinge til å ta det vil bli drept. Vi er ikke der enda, men i løpet av en 10 års tid vil det nok være reelt.

Anonymkode: 1e23d...541

Ja, en 2000 år gammel bok bør vi nok ta alvorlig. NOT.

Anonymkode: 11111...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...