Gå til innhold

Så når det kommer en coronavirusvaksine, så vil den inneholde en microchip?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en 2000 år gammel bok bør vi nok ta alvorlig. NOT.

Anonymkode: 11111...a74

Vent å se... Vent å se..

Anonymkode: 1e23d...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke tull.

Bill Gates har jo også gått ut og sagt dette her selv, som jeg linket til (reddit).

Vi får se, det er ikke sikkert at man får vite om chippen heller, men blir ufrivillig injisert med det. Det foregår mer bak kulissene enn man skulle tro. Alternativt så vil man bli tvunget.

Anonymkode: 48f2c...1f6

Det er ikke snakk om å injisere microchips med vaksinen.

Det er to forskjellige ting. Den ene er folk som vil implantere chip under huden for ID og sånt

Det andre er å injisere "Nano Dots" sammen med vaksinen. "Nano dots" er nanopartikler som fungerer omtrent som fluoriserende stoffer. Det vil si at de lyser når de beståles med lys med en annen bølgelengde. Det kan fungere som et slags usynlig blekk så man kan sjekke hvem som er vaksinert i land som ikke har folkeregister.

Jeg tror ikke det vil skje i overskuelig fremtid. Jeg ser ikke nytteverdien i forhold til risikoen med å sprøyte noe så rart inn i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I beste apokalype-ånd.

Jeg tror på Bibelen og det som står i Joh. åpenbaring om at det i de siste tider før Jesus kommer igjen så vil man ikke kunne kjøpe eller selge uten dette merket. Merket er knyttet opp mot Anti-Krist, og ingen kristne må ta det. De som ikke lar seg tvinge til å ta det vil bli drept. Vi er ikke der enda, men i løpet av en 10 års tid vil det nok være reelt.

Anonymkode: 1e23d...541

Ja, du har forsåvidt rett i det. Hva kalles det, "beistets merke"? Det er noen som spekulerer i om det kan være chippen, ja. Hvem vet...

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror også svinenifluensavaksinen var chippet. 

Kan jo hende det. 

Anonymkode: 48f2c...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror også svinenifluensavaksinen var chippet. 

Du tror jo så mye rart.

Anonymkode: 9483d...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vent å se... Vent å se..

Anonymkode: 1e23d...541

Det tar jeg med knusende ro.

Anonymkode: 9483d...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke de chipper en vaksine mot Covid-19 nei. Jeg har ikke presset linken. Men det ville vel vært i gammel media hvis det var planer om det. Så får man velge om man ser på de som lügenpresse eller om man skal ta en obskur side på nettet som bevis på noe slikt......

Anonymkode: e55e9...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de chipper en vaksine mot Covid-19 nei. Jeg har ikke presset linken. Men det ville vel vært i gammel media hvis det var planer om det. Så får man velge om man ser på de som lügenpresse eller om man skal ta en obskur side på nettet som bevis på noe slikt......

Anonymkode: e55e9...840

Det er ingenting suspekt eller obskurt med biohackinfo.com. 

Anonymkode: 9483d...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har forsåvidt rett i det. Hva kalles det, "beistets merke"? Det er noen som spekulerer i om det kan være chippen, ja. Hvem vet...

Anonymkode: 48f2c...1f6

Det kalles Dyrets merke

Anonymkode: 1e23d...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...