Gå til innhold

Melt-down og påske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bruke melt down som beskrevet her er veldig vanlig: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=meltdown

Språket utvikler seg og endres, enten man liker det eller ei. 

Anonymkode: 1ae79...738

Ja, det er noen som alltid skal få det til å høres maksimalt dramatisk ut. Min erfaring er at det er personlighetsmessige ulikheter mellom de som blir svimmel evt besvimer og de som "blacker out".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kupton skrev:

Ja, det er noen som alltid skal få det til å høres maksimalt dramatisk ut. Min erfaring er at det er personlighetsmessige ulikheter mellom de som blir svimmel evt besvimer og de som "blacker out".

Hva mener du? Melt down var helt vanlig å bruke blant annet i barselgruppen jeg var i. Alle mulige personligheter og ikke noe mål om at det skulle være dramatisk. Det var nå bare en måte å beskrive noe på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Glitter skrev:

Hva mener du? Melt down var helt vanlig å bruke blant annet i barselgruppen jeg var i. Alle mulige personligheter og ikke noe mål om at det skulle være dramatisk. Det var nå bare en måte å beskrive noe på. 

Hørte en gang en person med asperger si at hun pleide å få melt downs inntil hennes ganske strenge psykiater sa at melt down var det samme som et umodenhetsanfall. Etter det fikk hun ikke slike anfall lenger. 

Anonymkode: 38f7f...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte en gang en person med asperger si at hun pleide å få melt downs inntil hennes ganske strenge psykiater sa at melt down var det samme som et umodenhetsanfall. Etter det fikk hun ikke slike anfall lenger. 

Anonymkode: 38f7f...2ac

Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Glitter skrev:

Hva mener du? Melt down var helt vanlig å bruke blant annet i barselgruppen jeg var i. Alle mulige personligheter og ikke noe mål om at det skulle være dramatisk. Det var nå bare en måte å beskrive noe på. 

Noen skal visst alltid gjøre ting så dramatisk ved å vri på det andre sier, og det andre sier de mener. Det er greit å følge med i tiden, da kan man jo utvide horisonten. Ikke verst bare det. 

Anonymkode: 03969...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...