Gå til innhold

Jeg tror smitten av korona vil eksplodere i norge snart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klumpedumpe
2 minutter siden, Glitter skrev:

Det må ha skjedd noe feil. Det du siterer er det ikke jeg som skrev. 

Nei, det var Hodestups som skrev det. Feilen oppstod nok fordi jeg siterte noe du hadde sitert. Sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

Nei, det var Hodestups som skrev det. Feilen oppstod nok fordi jeg siterte noe du hadde sitert. Sorry. 

Det går bra. :) Ville bare gjøre oppmerksom på det. Av og til kommer det "glitch" på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Glitter skrev:

Nei ingen er fullt ut eksperter, men noen har høyere kompetanse og større forutsetninger for å avgjøre hva som er best enn andre. 

Ja, men vi vet jo ikke hvem det er. Det kan være den vi tror tar feil har rett og omvendt... Når t.o.m "ekspertene" sier imot hverandre sååå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Klumpedumpe skrev:

Tegnel er en ekkel fyr, det kan man se på han. 

Kan se det på ham? Det var da voldsomt. Er mange norske i mediebildet som er ekle, jeg sier ikke hvem, men man kan jo ikke basere hva man tror på hvem som ser ekle ut eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten 800 døde i Sverige. Synes det viser at det kan være farlig å ha barnehager og skoler åpne. Men jeg kan ta feil. 

Anonymkode: 3c08a...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I dag har jeg lært følgende om viruset via tabloid pressen, og diverse kronikker også:

 

I min aldersgruppe ville det vært rundt 10 dødsfall om vi hadde en tilsvarende epidemi som i Italia, tilpasset norsk folketall. Så jeg lurer litt på om jeg overdriver på vegne av meg selv. Altså holder meg inne og isolerer meg. Men jeg tenker det a lik vel gjør nytte da jeg i hvert fall ikke smitter noen andre. Mye rart man leser, jeg leste om att mengden smitte kan også ha noe å si. Att det er derfor så mange leger har dødd. De har blitt utsatt for ekstreme mengder virus. Plaquenil blir ikke en medisin jeg kan bruke, da det er kontraindisert ved psoriasis. Så der det tennes ett håp, lukkes ett annet. Men viktigst av alt er det å skjerme de eldre. Det er de som virkelig er i risikogruppen. MLBMF

Anonymkode: b8796...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...