Gå til innhold

Nickbruk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

Velkommen tilbake🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

Tror de fleste har lagt merke til det, men velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

du er jo like synlig både med nick og uten, så jeg skjønner ikke hvorfor det er en stor sak å skrive med nick . :) 

Anonymkode: 10a16...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Gargamel skrev:

Velkommen tilbake🙂

 

1 minutt siden, Fionys skrev:

Tror de fleste har lagt merke til det, men velkommen tilbake!

Dette var ikke noe annonsering eller forsøk på det. Jeg har allerede vært her noen dager uten å annonsere, hehe. Innlegget var ment bare som en slags egen undring om hvordan jeg er. Fram og tilbake, tilbake og fram. ;)

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du er jo like synlig både med nick og uten, så jeg skjønner ikke hvorfor det er en stor sak å skrive med nick . :) 

Anonymkode: 10a16...cb9

Hvordan kan man se at det er "meg" de gangene jeg ikke bruker nick? 😦

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette var ikke noe annonsering eller forsøk på det. Jeg har allerede vært her noen dager uten å annonsere, hehe. Innlegget var ment bare som en slags egen undring om hvordan jeg er. Fram og tilbake, tilbake og fram. ;)

Anonymkode: 66df1...cf9

Nå tror jeg du er i gang med selvskadende adferd her igjen - som du og XbellaX diskuterte i en annen tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

Hva er poenget?

Anonymkode: 01a08...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man se at det er "meg" de gangene jeg ikke bruker nick? 😦

Anonymkode: 66df1...cf9

Det er ofte lett å kjenne deg igjen ja. Spesielt når det er slike innlegg som i denne tråden. 

Anonymkode: 8ab61...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget?

Anonymkode: 01a08...054

Da vil jeg gjerne spørre deg: Hva er poenget ditt med å skrive som anonym? Jeg har forklart mitt poeng flere ganger. Men du da? Hvorfor bruker ikke du nick nå? :)

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Nå tror jeg du er i gang med selvskadende adferd her igjen - som du og XbellaX diskuterte i en annen tråd...

Ja, det er godt mulig 😅 Huff...

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man se at det er "meg" de gangene jeg ikke bruker nick? 😦

Anonymkode: 66df1...cf9

Det kan ingen "se" utenom admin, men man skjønner det jo godt . det var ikke ment som kritikk . :) 

Anonymkode: 10a16...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg gjerne spørre deg: Hva er poenget ditt med å skrive som anonym? Jeg har forklart mitt poeng flere ganger. Men du da? Hvorfor bruker ikke du nick nå? :)

Anonymkode: 66df1...cf9

Hva er poenget med slike tråder?

Anonymkode: 01a08...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med slike tråder?

Anonymkode: 01a08...054

Har du ikke lest hele tråden? Det er en undring over egen adferd, ikke noe annonsering. Hadde det vært annonsering så hadde jeg nok vist dere det nye brukernavnet mitt, tror du ikke? I stedet er det kun et fåtall av brukerne her som vet om det nye. Og sånn tenker jeg det får være en liten stund til. :)

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det som har skjedd med meg. Jeg var tidligere en som skrev en del som anonym. Så ble jeg en forkjemper for å skrive med nick. Nå er jeg tilbake der at jeg helst vil skrive som anonym. Orker liksom ikke å stikke hodet fram med nick nå, for det blir så lett forsøkt kappet av, hehe. Nå er jeg tilbake i det trygge gjemmestedet mitt hvor jeg ikke vil vise meg fram.

Anonymkode: 66df1...cf9

Hvorfor tar du opp det samme temaet om å skrive med nick eller ikke om og om igjen? Spiller det noen rolle. Du annonserer deg selv ved disse innleggene og alle vet hvem du er uansett. "Hei, hei, her er jeg igjen og denne gangen valgte jeg å skrive uten nick... ". 

Anonymkode: cd8c0...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du opp det samme temaet om å skrive med nick eller ikke om og om igjen? Spiller det noen rolle. Du annonserer deg selv ved disse innleggene og alle vet hvem du er uansett. "Hei, hei, her er jeg igjen og denne gangen valgte jeg å skrive uten nick... ". 

Anonymkode: cd8c0...745

Spiller det noen rolle for deg, tenker jeg da. Hvorfor er du så opptatt av meg og om jeg skriver med nick eller ikke? Har du ikke bedre ting å være opptatt av? Sola skinner her i alle fall, og hvis så er tilfelle hos deg så bør vi begge ta oss en tur ut i det flotte været! Ha en fin dag! :)

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med slike tråder?

Anonymkode: 01a08...054

De er veldig populære i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sosialt klønete på et skriftlig forum. Jeg er vant til fra virkeligheten at man sier hei til folk når man kommer inn i et rom, og sier hadet når man går. Verre er det nok ikke. Jeg er kanskje "autist" motsatt vei 😂 Vanligvis kan sosial klønethet i RL være et kjennetegn hos autister, og derfor trives de nye bedre med å kommunisere skriftlig. Hos meg er det motsatt. Jeg foretrekker kommunikasjon face to face eller på telefon i RL, men synes det er utfordrende med skriftlig kommunikasjon. 

Anonymkode: 66df1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle for deg, tenker jeg da. Hvorfor er du så opptatt av meg og om jeg skriver med nick eller ikke? Har du ikke bedre ting å være opptatt av? Sola skinner her i alle fall, og hvis så er tilfelle hos deg så bør vi begge ta oss en tur ut i det flotte været! Ha en fin dag! :)

Anonymkode: 66df1...cf9

Det er vel du som legger opp til at andre skal være opptatt av om du skriver med nick eller ikke. Annen hver uke så annonsere du jeg er tilbake eller alle er så slemme så nå forlater jeg forumet. Om du ikke ønsker diskusjoner rundt dette så bør du heller ikke lage slike tråder som denne. Forstår ikke meningen med alle tråder som du lager om dette tema, det kommer jo ingenting godt ut av det for deg. Har du enda ikke lært deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...