Gå til innhold

Faste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Glitter skrev:

Men ja jeg har en diagnose som gjør at jeg har litt nedsatt evne til dette du sier og må ofte overføre det som skrives om til meg selv for å kunne sette meg inn i det. Det betyr ikke at jeg ikke forstår det personen sliter med eller at jeg ikke har empati. Jeg ee ikke den beste på kommunikasjon og må helt ærlig si at denne tilbakemeldingen ble jeg lei meg for. 

Kommentaren min var ikke ment negativ, men jeg visste den kunne være sårende, og nettopp derfor valgte jeg også å ikke poste den som anonym. Det hadde vært mer sårende for deg. Jeg poster sjelden ting anonymt og det er sjelden jeg poster ting i ond hensikt. Jeg ønsket å gjøre deg oppmerksom på det. Som Johnson Gordon har sagt: "Det vi får bevisstgjort, kan vi ofte gjøre noe med. Det vi ikke får bevisstgjort, gjør ofte noe med oss." Nå kan ikke du gjøre noe med diagnosen din, men du har blitt gjort oppmerksom på dette og ha det i tankene når du skriver. Du kan i blant ta litt mange eksempler, men jeg er igjen klar over at dette henger sammen med diagnose.

Og, igjen, jeg har ikke noe imot deg som person. Jeg synes du virker som en alle tiders jente (?) og stå på videre i eget liv. Du skriver fine innlegg her på forumet og mange verdsetter det du deler. Det har du jo fått tilbakemelding på. Jeg har ikke behov for videre diskusjon på temaet. Jeg ønsket å gjøre deg oppmerksom på dette på en så fin måte som det var mulig å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...