Gå til innhold

Hva slags behandling får dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er inne i ett 16 timers opplegg, hvor privatpraktiserende psykolog med timer hver 14. dag, og øvelser/oppgaver mellom hver gang. Vet ikke om det er kognitiv terapi eller noe annet. 

Anonymkode: 6cac8...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Pr. nå har jeg ukentlige samtaler med oppfølgingstjenesten i kommunen. De leverer også medisiner hver 14 dag. Psykiater på DPS ca. 4x i året. Da mest for oppfølging av medisiner. Jeg gikk lenge i terapi, men føler meg ferdig med det nå. Har mulighet for brukerstyrt døgnplass i kommunen om det skulle bli behov for det. Fastlegen er også til god hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har unnvikende pf og tung depresjon. Har ingen tilbud for tiden. Hos fastlegen fikk jeg forrige gang bare en oversikt over behandlere med avtale. Du må selv ringe rundt  Alle behandlere har stort ventetid på over ett år.

Har man god økonomi kan man nesten få time på dagen hos en privat psykolog uten avtale til kr 1000 + pr time.

Syns det er litt trist at det i Norge er blitt slik at psykiatrisk behandlingstilbud er forbeholdt de med god økonomi, andre må vente over ett år🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Terapi hos psykiater to ganger i uken. Hjemmesykepleien kommer innom annen hver dag med medisiner. 

Anonymkode: de009...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har unnvikende pf og tung depresjon. Har ingen tilbud for tiden. Hos fastlegen fikk jeg forrige gang bare en oversikt over behandlere med avtale. Du må selv ringe rundt  Alle behandlere har stort ventetid på over ett år.

Har man god økonomi kan man nesten få time på dagen hos en privat psykolog uten avtale til kr 1000 + pr time.

Syns det er litt trist at det i Norge er blitt slik at psykiatrisk behandlingstilbud er forbeholdt de med god økonomi, andre må vente over ett år🤔

Anonymkode: 7744a...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...