Gå til innhold

Ukas meny


Glitter

Anbefalte innlegg

Gjest Naana47
3 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg veide 59 kg på 174 cm, så det er ikke det at nesten 62 kg er noen krise, selv om jeg selv hadde foretrukket å veie 55-57 kg. Det som er krise er at jeg ser ikke ut til å klare å stoppe. Har ved en anledning tidligere klart å legge på meg 30 kg på grunn av denne spiseforstyrrelsen. Så gikk jeg ned alt igjen. Jeg må klare å stoppe det og det er en av grunnene til at jeg prøver å være flink med middager, men jeg spiser for store porsjoner og jeg overspiser ellers ca annen hver dag. Hadde jeg klart å ikke gå videre opp nå så skal jeg greie å akseptere denne vektøkningen, men problemet er bare det at jeg så langt ikke har greid å stoppe. Vil ha mat heeele tiden. 

Ok, da skjønner jeg. Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg ift regulering av både mat og følelser sånn at du får det best mulig. Jeg har ingen råd, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, RamonaK skrev:

Å lage mat pleide å være min favoritt ting å gjøre, men har mistet all glede å energi. Barna liker ikke suppe så det har vi veldig sjeldent dessverre, for det er både enkelt og godt. Hvis du liker suppe anbefaler jeg blomkål og cashew suppe, det høres rart ut 

Sånn har jeg det ofte selv, og begynner å havne der igjen. Var vel litt derfor jeg opprettet denne tråden, for å prøve å ikke gli ut. 

Det hørtes litt rart ut ja, hehe. Men jeg er uansett ikke glad i nøtter. Vel, bortsett fra yoghurtnøtter og slikt da. Haha. 

7 minutter siden, Naana47 skrev:

Ok, da skjønner jeg. Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg ift regulering av både mat og følelser sånn at du får det best mulig. Jeg har ingen råd, dessverre. 

Ja det er nok noe jeg trenger hjelp til i terapien. Er bare usikker på om det vil dempe suget. Men kanskje. Inntil da må jeg bare fortsette å prøve så godt jeg klarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...