Gå til innhold

17 mai blir jo neste som vanlig dag. Hva gjør dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir ikke noe tog og slikt (selv om jeg foreslo jeg og kompisen skulle kle oss opp i bunad og dress og gå i tog til butikken for å kjøpe is. Det takket han lett nei til), men jeg og kompis skal spise pølse med brød, potetsalat og is. Og noen pils. Jeg liker å se på borgertoget og jeg elsker å gå i bunaden min, men det får vel bli til neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Glitter skrev:

Blir ikke noe tog og slikt (selv om jeg foreslo jeg og kompisen skulle kle oss opp i bunad og dress og gå i tog til butikken for å kjøpe is. Det takket han lett nei til), men jeg og kompis skal spise pølse med brød, potetsalat og is. Og noen pils. Jeg liker å se på borgertoget og jeg elsker å gå i bunaden min, men det får vel bli til neste år. 

Har du venner selv om du har aspergers?

Anonymkode: f8988...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du venner selv om du har aspergers?

Anonymkode: f8988...576

Ja jeg har 4 venner hvor kun en bor i byen. To av de i utlandet og ei 10 timer med bil unna. Sist jeg sjekket var ikke det å ikke ha noen som helst venner et kriterium for å få diagnosen. Men nei, jeg har ikke lett for å stifte nye vennskap og jeg sliter med å holde på de. 3 av mine venner er barndomsvenninner. 

Jeg skjønner jo du nå har gjort det til ditt oppdrag i livet å påstå at jeg ikke har diagnosen. Det må være et spennende liv. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Glitter skrev:

Ja jeg har 4 venner hvor kun en bor i byen. To av de i utlandet og ei 10 timer med bil unna. Sist jeg sjekket var ikke det å ikke ha noen som helst venner et kriterium for å få diagnosen. Men nei, jeg har ikke lett for å stifte nye vennskap og jeg sliter med å holde på de. 3 av mine venner er barndomsvenninner. 

Jeg skjønner jo du nå har gjort det til ditt oppdrag i livet å påstå at jeg ikke har diagnosen. Det må være et spennende liv. 

Nå du er veldig paranoid. Jeg har da aldri skrevet noe om dette til deg tidligere. Det kan du gjerne få admin til å bekrefte.

Anonymkode: f8988...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kommer til å savne å se barnetoget fra ulike deler av landet på TV, men jeg håper NRK har funnet et alternativ. Ellers blir det nok som før/vanlig her også. 

Anonymkode: ac54c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå du er veldig paranoid. Jeg har da aldri skrevet noe om dette til deg tidligere. Det kan du gjerne få admin til å bekrefte.

Anonymkode: f8988...576

Ja det er sikkert bare helt tilfeldig at senest i går kveld var det en annen AB som betvilte min diagnose pga slik og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Glitter skrev:

Ja det er sikkert bare helt tilfeldig at senest i går kveld var det en annen AB som betvilte min diagnose pga slik og sånn. 

Ja, tilfeldigheter skjer.

Anonymkode: f8988...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeleglad for at det er en søndag og fortsatt er Corona-restriksjoner. Ikke i festhumør om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en fin 17. mai og vi kommer til å feire. Det blir mindre travelt enn vanlig, og det blir deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 17. mai blir ikke veldig annerledes enn den pleier etter det ble slutt på barneaktiviteter: Frokost med nabovenner, lunsj hos familie og grilling på kvelden. Vil nok savne 17. mai-stemning rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutes ago, Xtra said:

Min 17. mai blir ikke veldig annerledes enn den pleier etter det ble slutt på barneaktiviteter: Frokost med nabovenner, lunsj hos familie og grilling på kvelden. Vil nok savne 17. mai-stemning rundt omkring.

Høres ut som en fullverdig dag.

Anonymkode: d9e5b...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meldt regn og kaldt. 
Pleier bare å se på TV, blir det i år også. 
Sove... 

17 mai er ikke noe spes dag for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær

Jeg skal ta på bunad og besøke min gamle far på aldershjemmet. Det skal komme korps dit, og vi får lov å møtes utendørs med god avstand. Tar vel med en kaffekanne og en kurv jordbær, så kan vi finne en krakk og sitte og kose oss litt.

Tradisjonell grillselskap på kvelden, blir i år kun for 2. Det blir koselig det også. Vi skal også se på Alle mot 1, men Erna Solberg som den ene. Håper hun vinner, og donerer pengene til noe positivt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en nesten helt vanlig 17 mai for meg. Skal kjøre min gamle mor til et familiemedlem, slik jeg pleier å gjøre. Det blir en lang tur, totalt 25 mil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xtra skrev:

Min 17. mai blir ikke veldig annerledes enn den pleier etter det ble slutt på barneaktiviteter: Frokost med nabovenner, lunsj hos familie og grilling på kvelden. Vil nok savne 17. mai-stemning rundt omkring.

Samme her, med unntak av at vi pleier å spise lunsj ute. Det er akkurat like fullbooket i år som tidligere år, så jeg tror det kommer til å bli folkeliv dersom været er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...