Gå til innhold

Tror du det blir TVANGSVAKSINASJON i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

USA (presidenten der borte) snakker om å tvangsvaksinere landets innbyggere. De vil mobilisere militæret for å få det til.

Det er jo åpenbart at det ikke er bra. 

1) Ingen vet om vaksinens bivirkninger, om det kan skade mennesker.
2) "Ingen" vet hva baktankene med å vaksinere er (noen av de store gründerne har helt åpent ytret at de ønsker å... kvitte seg med... store deler av menneskeheten, og vaksiner har blitt brukt på den måten tidligere).
3) Mennesker har RETT til å si nei til både medisiner og vaksinering. Noen mener viruset vil gå over av seg selv, noen mener vi bør bruke 10 år på å utvikle en trygg vaksine, noen mener at medisiner som har vist seg å virke blir holdt tilbake fordi man skal tjene penger på vaksiner osv.)
4) Man kan være allergiske mot stoffene i vaksinen, og må derfor si nei. Det er mange som ikke tåler vaksiner!
5) Det er enkelte produsenter som bruker stoffer fra døde barn (aborterte fostere) i vaksinene sine. 
6) Noen dyrevernere er imot vaksiner fordi de er imot dyretesting. 
7) Folk har blitt alvorlig syke av å ta dårlig utprøvde vaksiner.

Altså. Det er mange måter å se dette på, men jeg tror mange tenker at tvang ikke er OK på noen måte? 

Hva tenker du?

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

USA (presidenten der borte) snakker om å tvangsvaksinere landets innbyggere. De vil mobilisere militæret for å få det til.

Det er jo åpenbart at det ikke er bra. 

1) Ingen vet om vaksinens bivirkninger, om det kan skade mennesker.
2) "Ingen" vet hva baktankene med å vaksinere er (noen av de store gründerne har helt åpent ytret at de ønsker å... kvitte seg med... store deler av menneskeheten, og vaksiner har blitt brukt på den måten tidligere).
3) Mennesker har RETT til å si nei til både medisiner og vaksinering. Noen mener viruset vil gå over av seg selv, noen mener vi bør bruke 10 år på å utvikle en trygg vaksine, noen mener at medisiner som har vist seg å virke blir holdt tilbake fordi man skal tjene penger på vaksiner osv.)
4) Man kan være allergiske mot stoffene i vaksinen, og må derfor si nei. Det er mange som ikke tåler vaksiner!
5) Det er enkelte produsenter som bruker stoffer fra døde barn (aborterte fostere) i vaksinene sine. 
6) Noen dyrevernere er imot vaksiner fordi de er imot dyretesting. 
7) Folk har blitt alvorlig syke av å ta dårlig utprøvde vaksiner.

Altså. Det er mange måter å se dette på, men jeg tror mange tenker at tvang ikke er OK på noen måte? 

Hva tenker du?

Anonymkode: 14c87...7c1

Dette vil ikke skje i Norge, og jeg tviler på at det vil skje i USA heller. Det meste Trump sier er bare prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

USA (presidenten der borte) snakker om å tvangsvaksinere landets innbyggere. De vil mobilisere militæret for å få det til.

Det er jo åpenbart at det ikke er bra. 

Anonymkode: 14c87...7c1

Har du noe lenke eller noe om dette? Når sa han dette?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du?

Anonymkode: 14c87...7c1

Nei tror ikke det, blir nok frivillig og stor deltagelse.

Og vil advare mot å henge for mye på anti vaxx forumz hehe 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir tvangsvaksinering. Selv er jeg forberedt på å ta en vaksine. De som ikke _tåler_ (de som ikke gidder får seile sin egen sjø) er avhengig av at vi andre tar vaksine for å skape flokkimmunitet. Jeg tenker at de starter ikke med storvaksinering av befolkningen før de anser vaksinen som trygg. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Glitter skrev:

Tviler på at det blir tvangsvaksinering. Selv er jeg forberedt på å ta en vaksine. De som ikke _tåler_ (de som ikke gidder får seile sin egen sjø) er avhengig av at vi andre tar vaksine for å skape flokkimmunitet. Jeg tenker at de starter ikke med storvaksinering av befolkningen før de anser vaksinen som trygg. 

Jo, det kan de fint gjøre.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
41 minutter siden, DexterMorgan skrev:

Har du noe lenke eller noe om dette? Når sa han dette?

Nei tror ikke det, blir nok frivillig og stor deltagelse.

Og vil advare mot å henge for mye på anti vaxx forumz hehe 😛 

Nei.

Har aldri vært inne på sånne sider faktisk ;) Og har masse vaksiner selv.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, slabbedask skrev:

Nei, er kommer ikke til å skje. 

Hvorfor ikke det? Tror du er litt naiv. Men jeg håper jo du har rett.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

USA (presidenten der borte) snakker om å tvangsvaksinere landets innbyggere. De vil mobilisere militæret for å få det til.

Hvor har du dette fra?

5 hours ago, AnonymBruker said:

2) "Ingen" vet hva baktankene med å vaksinere er (noen av de store gründerne har helt åpent ytret at de ønsker å... kvitte seg med... store deler av menneskeheten, og vaksiner har blitt brukt på den måten tidligere).

 

Dette er en tåpelig konspirasjonsteori.

Anonymkode: c34cf...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Når vaksinen kommer vil jeg gjerne ha den. Jeg tror ikke på tvang. Neppe i USA heller der individets rettigheter er hva nasjonen på godt og vondt er tuftet på. Det er ikke snakk om att det blir tvangsmedisinering i usa. Mange som stemmer på trump er libertarianske konspirasjons tullinger, så den gruppen vil nok ikke noen tulle med. Det er en del av hva slags mennesker som stemmer på denne snåle litt keitete typen som leder usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra?

Dette er en tåpelig konspirasjonsteori.

Anonymkode: c34cf...07d

Det sier du nå, det.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Når vaksinen kommer vil jeg gjerne ha den. Jeg tror ikke på tvang. Neppe i USA heller der individets rettigheter er hva nasjonen på godt og vondt er tuftet på. Det er ikke snakk om att det blir tvangsmedisinering i usa. Mange som stemmer på trump er libertarianske konspirasjons tullinger, så den gruppen vil nok ikke noen tulle med. Det er en del av hva slags mennesker som stemmer på denne snåle litt keitete typen som leder usa.

Vi får se - tiden vil vise...

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Det sier du nå, det.

Anonymkode: 14c87...7c1

Så lenge du ikke kan komme med kilder er det umulig å ta deg alvorlig.

Anonymkode: c34cf...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Vi får se - tiden vil vise...

Anonymkode: 14c87...7c1

image.png.510a464aa8b0e1eb39166c3d882d84b2.png

Anonymkode: c34cf...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke kan komme med kilder er det umulig å ta deg alvorlig.

Anonymkode: c34cf...07d

Fant artikkelen https://steigan.no/2020/05/trump-setter-inn-vaksinesjef-fra-big-pharma-og-vil-mobilisere-haeren-til-a-distribuere-vaksine/

Skumleste kilden og kilden til kilden, og virker som at noen har misforstått litt, virker ikke som at militæret skal rette våpen mot folk som ikke gidder ta pillen.... (obviously),  virker være mer logistikk og slikt militæret skal bidra til, og ikke noe tvangsvaksinering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.png.510a464aa8b0e1eb39166c3d882d84b2.png

Anonymkode: c34cf...07d

 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke kan komme med kilder er det umulig å ta deg alvorlig.

Anonymkode: c34cf...07d

Du tror liksom at du er så kul 😂

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, DexterMorgan skrev:

Fant artikkelen https://steigan.no/2020/05/trump-setter-inn-vaksinesjef-fra-big-pharma-og-vil-mobilisere-haeren-til-a-distribuere-vaksine/

Skumleste kilden og kilden til kilden, og virker som at noen har misforstått litt, virker ikke som at militæret skal rette våpen mot folk som ikke gidder ta pillen.... (obviously),  virker være mer logistikk og slikt militæret skal bidra til, og ikke noe tvangsvaksinering..

Det er jo i så fall bra, det, så lenge de ikke misbruker det. Men at det har skjedd og skjer mye dritt i verden kan man ikke stikke under en stol.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Steigan ja, hail pol pot! Balansert kar det.

Aner ikke hva "Steigan" er for noe engang. 

 

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva "Steigan" er for noe engang. 

 

Anonymkode: 14c87...7c1

Var ikke Steigan leder i AKP/ML i hin hårde revelusjonære dager da? Mulig jeg tar feil, men han som var det het Steigan og han var ikke særlig liberal eller saklig, bladnt annet hyllet han pol pot, og enver hoxa.

 

https://snl.no/Pål_Steigan

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...