Gå til innhold

Tror du det blir TVANGSVAKSINASJON i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Var ikke Steigan leder i AKP/ML i hin hårde revelusjonære dager da? Mulig jeg tar feil, men han som var det het Steigan og han var ikke særlig liberal eller saklig, bladnt annet hyllet han pol pot, og enver hoxa.

 

https://snl.no/Pål_Steigan

Fydda :P

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Var ikke Steigan leder i AKP/ML i hin hårde revelusjonære dager da? Mulig jeg tar feil, men han som var det het Steigan og han var ikke særlig liberal eller saklig, bladnt annet hyllet han pol pot, og enver hoxa.

 

https://snl.no/Pål_Steigan

Pål Steinan, en av de få nordmenn som har håndhilst på despoten Pol Pot.

Her sammen med Tron Øgrim på pilgrimsreise til det sosialitiske paradiset Kambodsja i 1978:

image.png.fd2569a71e6d302b70a1c18d90f87419.png

Man forstår, etter å ha lest litt på steigan.no, at han fortsatt nærer det samme hatet til USA, NATO og Israel.

Anonymkode: 72774...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva "Steigan" er for noe engang. 

 

Anonymkode: 14c87...7c1

Strøk du i historie og/eller samfunnsfag på skolen?

Anonymkode: 72774...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pål Steinan, en av de få nordmenn som har håndhilst på despoten Pol Pot.

Her sammen med Tron Øgrim på pilgrimsreise til det sosialitiske paradiset Kambodsja i 1978:

image.png.fd2569a71e6d302b70a1c18d90f87419.png

Man forstår, etter å ha lest litt på steigan.no, at han fortsatt nærer det samme hatet til USA, NATO og Israel.

Anonymkode: 72774...bf7

Fy fader disse slipper unna utfrysning. De står ikke tilbake for NS folk under krigen. Eneste forskjell var att NS faktisk fikk makt. AKP bare truet med å ta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

USA (presidenten der borte) snakker om å tvangsvaksinere landets innbyggere. De vil mobilisere militæret for å få det til.

Det er jo åpenbart at det ikke er bra. 

1) Ingen vet om vaksinens bivirkninger, om det kan skade mennesker.
2) "Ingen" vet hva baktankene med å vaksinere er (noen av de store gründerne har helt åpent ytret at de ønsker å... kvitte seg med... store deler av menneskeheten, og vaksiner har blitt brukt på den måten tidligere).
3) Mennesker har RETT til å si nei til både medisiner og vaksinering. Noen mener viruset vil gå over av seg selv, noen mener vi bør bruke 10 år på å utvikle en trygg vaksine, noen mener at medisiner som har vist seg å virke blir holdt tilbake fordi man skal tjene penger på vaksiner osv.)
4) Man kan være allergiske mot stoffene i vaksinen, og må derfor si nei. Det er mange som ikke tåler vaksiner!
5) Det er enkelte produsenter som bruker stoffer fra døde barn (aborterte fostere) i vaksinene sine. 
6) Noen dyrevernere er imot vaksiner fordi de er imot dyretesting. 
7) Folk har blitt alvorlig syke av å ta dårlig utprøvde vaksiner.

Altså. Det er mange måter å se dette på, men jeg tror mange tenker at tvang ikke er OK på noen måte? 

Hva tenker du?

Anonymkode: 14c87...7c1

1) Nei, den må testes skikkelig

2) Høres ut som vrøvl og pølsevev.

3) Ja. Man bør ha rett til å nekte, men vet ikke om man bør ha rett til å pleie 90-åringer hvis man nekter.

4) De bør la være hvis det er reell allergi. Det er nok Trump enig i.

5) Jeg tør ikke avfeie at noe sånt har skjedd en gang et eller annet sted. Jeg tror ikke på at man finner det i noen vaksiner i dag.

6) Det er de nok.

7) Ja. Noen fikk narkolepsi etter svineinfluensavaksinen. Sykdommen kommer av responsen fra immunforsvaret. Altså samme bivirkning som man risikerer hvis man får sykdommen. Derfor må man ta testingen alvorlig. Derfor tar det langt tid å få frem en vaksine. Jeg har ikke inntrykk av at de rusher det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umiddelbar tanke når jeg leste innlegget, var at jeg betviler sterkt at USA/Trump vil tvangsvaksinere. Men at Forsvaret kan benyttes til gjennomføring av massevaksinasjon kan absolutt tenkes. 
 

Så ser jeg lenger ned at kilden hevdes å være steigan.no... Jadda! Jeg tar ikke seriøst den som bruker det, eller document eller Resett el lign som referanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan
2 timer siden, morsan skrev:

Umiddelbar tanke når jeg leste innlegget, var at jeg betviler sterkt at USA/Trump vil tvangsvaksinere. Men at Forsvaret kan benyttes til gjennomføring av massevaksinasjon kan absolutt tenkes. 
 

Så ser jeg lenger ned at kilden hevdes å være steigan.no... Jadda! Jeg tar ikke seriøst den som bruker det, eller document eller Resett el lign som referanse. 

Var ikke steigan det kom fra, var bare mitt forsøk på å finne kilden siden jeg aldri hadde hørt om tematikken før og TS ikke visste hvor hun hadde lest det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.5.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Strøk du i historie og/eller samfunnsfag på skolen?

Anonymkode: 72774...bf7

Tror du "Steigan" er pensum på skolen? Høres ut som du har gått på livets harde skole i så fall.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, morsan skrev:

Umiddelbar tanke når jeg leste innlegget, var at jeg betviler sterkt at USA/Trump vil tvangsvaksinere. Men at Forsvaret kan benyttes til gjennomføring av massevaksinasjon kan absolutt tenkes. 
 

Så ser jeg lenger ned at kilden hevdes å være steigan.no... Jadda! Jeg tar ikke seriøst den som bruker det, eller document eller Resett el lign som referanse. 

Det er ikke kilden. 

Kilden er amerikansk. 

Jeg har aldri lest på verken document og resett. Stort sett leser jeg NRK, som jeg vet er en drittavis ;) Men leser likevel.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, DexterMorgan skrev:

Var ikke steigan det kom fra, var bare mitt forsøk på å finne kilden siden jeg aldri hadde hørt om tematikken før og TS ikke visste hvor hun hadde lest det.

Nettopp :) Så ut som en misforståelse her.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, kupton skrev:

Jeg håper det. 

Hvorfor håper du at de tvinger folk til å risikere liv og helse, og bli utsatt for overgrep? 

Hvis det blir snakk om tvangsvaksinasjon tipper jeg det er noen oppegående mennesker der ute som finner frem våpen og beskytter seg selv mot overgrepet... Om noen kommer på døra og prøver å holde dem fast liksom. Det er menneskets rett, å bestemme over egen kropp.

Hvis man da er FOR tvangsvaksinering, må man samtidig være imot abort. For da fratar man folk retten til å bestemme over egen kropp.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis man da er FOR tvangsvaksinering, må man samtidig være imot abort. For da fratar man folk retten til å bestemme over egen kropp.

Anonymkode: 14c87...7c1

For å bruke dét argumentet.

Anonymkode: 14c87...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du "Steigan" er pensum på skolen? Høres ut som du har gått på livets harde skole i så fall.

Anonymkode: 14c87...7c1

Arbeidernes kommunistparti — marxistleninistene (AKP-ml) er en viktig del av vår moderne historie. Det er du som tydeligvis har gått livets harde skole som ikke har fått med deg dette.

 

Anonymkode: 48f38...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, kupton skrev:

Jeg håper det. 

Du er spesielt glad i tvang da.

Anonymkode: 48f38...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er spesielt glad i tvang da.

Anonymkode: 48f38...a0e

Jeg er spesielt glad i forebyggende helsearbeid. De som ikke vaksinerer seg, saboterer kampen mot sykdom og dø. I dag dør det barn helt unødvendig av meslinger fordi noen uvitende, egoistiske idioter har fått det for seg at vaksiner er farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidernes kommunistparti — marxistleninistene (AKP-ml) er en viktig del av vår moderne historie. Det er du som tydeligvis har gått livets harde skole som ikke har fått med deg dette.

 

Anonymkode: 48f38...a0e

Det var en gruppe med farlige fanatikere. Att det ikke ble tatt ett oppgjør med den reaksjonære driten der, det skjønner jeg ikke. I stedet for er mange av de høyt i samfunnet, spesielt innen media og utdanning. Kriminologi og sosiologi og den slags.

De som svermet for totalitære regimer som pol pot sitt, bør henge sine hoder i skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Det var en gruppe med farlige fanatikere. Att det ikke ble tatt ett oppgjør med den reaksjonære driten der, det skjønner jeg ikke. I stedet for er mange av de høyt i samfunnet, spesielt innen media og utdanning. Kriminologi og sosiologi og den slags.

De som svermet for totalitære regimer som pol pot sitt, bør henge sine hoder i skam.

Det værste er at den gjengen har sittet i viktige stillinger de siste par tre tiårene. Som redaktør retusjerte Pål Steigan både seg selv og Pol Pots grusomheter ut av Caplex leksikon.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/RxRVVd/feiginger-uten-skam

Anonymkode: 48f38...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, kupton skrev:

Jeg er spesielt glad i forebyggende helsearbeid. De som ikke vaksinerer seg, saboterer kampen mot sykdom og dø. I dag dør det barn helt unødvendig av meslinger fordi noen uvitende, egoistiske idioter har fått det for seg at vaksiner er farlig. 

Å tvinge folk til å ta en ny hurtigutviklet vaksine som ikke er skikkelig testet ut blir noe annet.

Anonymkode: 48f38...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...