Gå til innhold

Lykke


RamonaK

Anbefalte innlegg

Kjenner veldig på ensomheten i dag. Prøver å tenke at det bare er søndag. Men jeg savner barna og savner det å ha et liv med venner og ting å gjøre som fyller dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Kjenner veldig på ensomheten i dag. Prøver å tenke at det bare er søndag. Men jeg savner barna og savner det å ha et liv med venner og ting å gjøre som fyller dagene. 

Det er nok mange med deg som føler på ensomheten i dag, mange sitter alene. Jeg er nå sammen med de jeg bor med,du får gjøre det beste ut av dagen. Se på nrk kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er nok mange med deg som føler på ensomheten i dag, mange sitter alene. Jeg er nå sammen med de jeg bor med,du får gjøre det beste ut av dagen. Se på nrk kanskje? 

Ja, jeg er nok dessverre ikke alene om det. Ja, får prøve å gjøre noe for å distrahere, har bare sitti på terrassen å glodd ut i lufta siden jeg stod opp, og det hjelper ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg er nok dessverre ikke alene om det. Ja, får prøve å gjøre noe for å distrahere, har bare sitti på terrassen å glodd ut i lufta siden jeg stod opp, og det hjelper ikke :)

Det er jo en annerledes 17 mai og du er jo uten dine barn, det må være kjedelig. Sender noen varme tanker din vei og håper resten av dagen blir ok ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er jo en annerledes 17 mai og du er jo uten dine barn, det må være kjedelig. Sender noen varme tanker din vei og håper resten av dagen blir ok ❤️

Takk, det ordner seg. Skal til psykiateren i morra, vedder på at alt som skjer er at jeg får beskjed om bli flinkere til å regulere følelsene mine. Lol. :) til deg også, håper du får en fin dag :) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Takk, det ordner seg. Skal til psykiateren i morra, vedder på at alt som skjer er at jeg får beskjed om bli flinkere til å regulere følelsene mine. Lol. :) til deg også, håper du får en fin dag :) ❤️

Håper det går bra hos psykiateren i morgen,håper du får skikkelig hjelp snart ❤️Her blir det en rolig dag, ser på tv og slapper av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio
24 minutter siden, RamonaK skrev:

Kjenner veldig på ensomheten i dag. Prøver å tenke at det bare er søndag. Men jeg savner barna og savner det å ha et liv med venner og ting å gjøre som fyller dagene. 

Har det sånn jeg også idag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, dolmio skrev:

Har det sånn jeg også idag.. 

Ikke bra... har du noen planer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
41 minutter siden, RamonaK skrev:

Ikke bra... har du noen planer? 

Har ingen planer. Planla å se på båt-toget og programmet på NRK, men sånn ble deg ikke. 

Savnet etter familie og venner er ekstra stort idag, og særlig datteren. Alle bor langt unna.

Hadde bilen vært i orden hadde jeg kjørt dit og vært sammen med datteren idag - fikk melding om at hun også savner meg ekstra mye idag (og da kom det noen tårer).

Jeg har det ikke bra idag, men det bllr alltid sånn på sånne dager. I morgen er det bedre igjen, når jeg kommer meg på jobb. Handler bare om å komme seg gjennom dagen, om 6 timer kan jeg legge meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dolmio skrev:

Har ingen planer. Planla å se på båt-toget og programmet på NRK, men sånn ble deg ikke. 

Savnet etter familie og venner er ekstra stort idag, og særlig datteren. Alle bor langt unna.

Hadde bilen vært i orden hadde jeg kjørt dit og vært sammen med datteren idag - fikk melding om at hun også savner meg ekstra mye idag (og da kom det noen tårer).

Jeg har det ikke bra idag, men det bllr alltid sånn på sånne dager. I morgen er det bedre igjen, når jeg kommer meg på jobb. Handler bare om å komme seg gjennom dagen, om 6 timer kan jeg legge meg :)

Ja, det skjønner jeg. Men på en rar måte er du heldig som har noen å savne og som savner deg. :) ja, man blir litt ekstra deppa når man ikke får vært med de man er glad i på høytidsdager, man merker fraværet ekstra da. Når jeg bodde i Australia merket jeg veldig at jeg savnet familien osv rundt juletider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det skjønner jeg. Men på en rar måte er du heldig som har noen å savne og som savner deg. :) ja, man blir litt ekstra deppa når man ikke får vært med de man er glad i på høytidsdager, man merker fraværet ekstra da. Når jeg bodde i Australia merket jeg veldig at jeg savnet familien osv rundt juletider. 

Ja, jeg er heldig, tross alt :)

Bodde du lenge i Australia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forståelig at du kjenner ekstra på det i dag. 

Jeg våknet opp med angst og en litt rar følelse. Skjønte etter hvert at det kunne komme av at jeg også savner ungene på en slik dag. Jeg som mamma skal jo være med ungene mine, men. Sånn er det ikke. 

Men jeg skal ikke klage. Jeg har i hvert fall planer i dag. Heldigvis hadde vennen min fri fra jobb så han skal komme og vi skal feire. Han er eneste vennen min i byen så uten han hadde jeg også sittet alene. 

Stor klem til deg. ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, dolmio skrev:

Ja, jeg er heldig, tross alt :)

Bodde du lenge i Australia? 

:) bodde der i 12 år. Så det var en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Glitter skrev:

Helt forståelig at du kjenner ekstra på det i dag. 

Jeg våknet opp med angst og en litt rar følelse. Skjønte etter hvert at det kunne komme av at jeg også savner ungene på en slik dag. Jeg som mamma skal jo være med ungene mine, men. Sånn er det ikke. 

Men jeg skal ikke klage. Jeg har i hvert fall planer i dag. Heldigvis hadde vennen min fri fra jobb så han skal komme og vi skal feire. Han er eneste vennen min i byen så uten han hadde jeg også sittet alene. 

Stor klem til deg. ❤❤

Ja man savner barna på en dag som denne :) høres ut som du har koselige planer for dagen.. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja man savner barna på en dag som denne :) høres ut som du har koselige planer for dagen.. ❤️

Ja. Jeg har gledet meg til en mer fargerik dag i to uker nå. :) Endelig er den her. Hehe. Vel. Om 1,5 timer da. Nå sitter jeg bare og venter på at han skal komme. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...