Gå til innhold

Bare drittdager.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har bare drittdager jo, migrene og verk i alle muskler. Må være bivirkninger av xeplion. Blir godt å bli kvitt dritten, men den er jo lenge i kroppen da! Gleder meg bare til å legge meg hver kveld og motivasjonen er på bånn,eier ikke motivasjon til noe. Er vel negative symptomer det da, må jo være det. Flere som sliter denne våren her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har bare drittdager jo, migrene og verk i alle muskler. Må være bivirkninger av xeplion. Blir godt å bli kvitt dritten, men den er jo lenge i kroppen da! Gleder meg bare til å legge meg hver kveld og motivasjonen er på bånn,eier ikke motivasjon til noe. Er vel negative symptomer det da, må jo være det. Flere som sliter denne våren her? 

Høres ikke bra ut ❤️ du er ikke alene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Høres ikke bra ut ❤️ du er ikke alene... 

Nei det er ikke bra. Ja vet jo at du sliter også for tiden, kjipt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke bra. Ja vet jo at du sliter også for tiden, kjipt det. 

Vi har alle vårt :) migrene er noe herk.. når sluttet du på xeplion? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Vi har alle vårt :) migrene er noe herk.. når sluttet du på xeplion? 

Ja det er jo sant, vi har alle vårt :) Ja blir helt koko jeg av migrene, det blir så intenst...andre dager på sofaen i dag men har letnet litt nå. Har ikke sluttet på xeplion, neste injeksjon er 26 mai og den tar jeg ikke. Vil bare ha faenskapet ut av kroppen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo sant, vi har alle vårt :) Ja blir helt koko jeg av migrene, det blir så intenst...andre dager på sofaen i dag men har letnet litt nå. Har ikke sluttet på xeplion, neste injeksjon er 26 mai og den tar jeg ikke. Vil bare ha faenskapet ut av kroppen nå. 

Så bra at det har begynt å letne. Ok, så det burde være ute av kroppen snart da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Så bra at det har begynt å letne. Ok, så det burde være ute av kroppen snart da? :)

Tror det tar en stund før det går ut av kroppen, det sa psykiateren. Men merker jo alt etter tre uker at noe er forandret, altså en uke før neste injeksjon. Virker ikke så godt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stortsett også bare drittdager, men prøver å la være å ha fokus på det.

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Jeg har stortsett også bare drittdager, men prøver å la være å ha fokus på det.

Vanskelig det da i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det tar en stund før det går ut av kroppen, det sa psykiateren. Men merker jo alt etter tre uker at noe er forandret, altså en uke før neste injeksjon. Virker ikke så godt da. 

Ok, ja det gjør nok det .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid like lett å holde seg positiv, ihvertfall ikke hvis man har mange dårlige dager. Håper det snur for deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Er ikke alltid like lett å holde seg positiv, ihvertfall ikke hvis man har mange dårlige dager. Håper det snur for deg snart :)

Håper det snur for deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vanskelig det da i grunn. 

Det er ikke lett, men det blir lettere hvis man aktiviserer seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det snur for deg. :) Er tungt med slike perioder. Det med at du skal slutte på medisinen igjen tror jeg at jeg lar være å kommentere. 

Jeg er litt blandet om dagen. Det ene øyeblikket er det nøytralt/ok, mens det neste føler jeg meg ganske deprimert. I dag har jeg til og med hatt noen gode øyeblikk, men nå mot kvelden daler humøret igjen og jeg føler meg håpløs. Så jeg vet egentlig ikke hva jeg er for tiden. Er fryktelig rastløs da. Men samtidig tiltaksløs. 

Har du noen hyggelige planer for morgendagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Fionys skrev:

Det er ikke lett, men det blir lettere hvis man aktiviserer seg selv.

Ja mulig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Håper det snur for deg. :) Er tungt med slike perioder. Det med at du skal slutte på medisinen igjen tror jeg at jeg lar være å kommentere. 

Jeg er litt blandet om dagen. Det ene øyeblikket er det nøytralt/ok, mens det neste føler jeg meg ganske deprimert. I dag har jeg til og med hatt noen gode øyeblikk, men nå mot kvelden daler humøret igjen og jeg føler meg håpløs. Så jeg vet egentlig ikke hva jeg er for tiden. Er fryktelig rastløs da. Men samtidig tiltaksløs. 

Har du noen hyggelige planer for morgendagen da? :)

Ja det kan svinge i løpet av en dag, du er nå flink med maten du da. Det står det respekt av :) 

Blir nå stille og rolig her i morgen, spise rømmegrøt å se på tv. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan svinge i løpet av en dag, du er nå flink med maten du da. Det står det respekt av :) 

Blir nå stille og rolig her i morgen, spise rømmegrøt å se på tv. Du da?

Takk. Jeg har jobbet veldig hardt denne uken. :)

Det blir jo en litt annerledes 17 Mai i år, men jeg skal på løpetur også kommer vennen min. Vi skal spise god mat og drikke øl. :) Jeg har allerede pyntet bordet med blomster og flagg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Takk. Jeg har jobbet veldig hardt denne uken. :)

Det blir jo en litt annerledes 17 Mai i år, men jeg skal på løpetur også kommer vennen min. Vi skal spise god mat og drikke øl. :) Jeg har allerede pyntet bordet med blomster og flagg. :)

Så hyggelig med pyntet bord, må kose deg masse i morgen da :) Våkner vel til salutt her i morgen tidlig, jeg kvekker alltid sånn for det er ganske høye smell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har bare drittdager jo, migrene og verk i alle muskler. Må være bivirkninger av xeplion. Blir godt å bli kvitt dritten, men den er jo lenge i kroppen da! Gleder meg bare til å legge meg hver kveld og motivasjonen er på bånn,eier ikke motivasjon til noe. Er vel negative symptomer det da, må jo være det. Flere som sliter denne våren her? 

Om vaskemaskinen din hadde sluttet å virke, så hadde du skyldet på medisinene. 

Hva med å se på livsførselen din? Mye av det du plages med skyldes valgene du selv tar. 

Anonymkode: 8e369...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...